Voor de nachtbrakers, als het niet meer over fietsen hoeft te gaan.

Politiek

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16104
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 10 mei 2024 16:45

rene schreef: 10 mei 2024 16:35 ..........
En het gekke is : komt er een her vaccinatie ronde staan er weer veel als makke schapen 🐑 in een rijtje 😕
Ik persoonlijk vind het niet zo erg dat mensen de kans krijgen om zich te laten vaccineren.
Maar als je het corona vaccin weigerde werd je weggezet als paria, werden er door de machtspolitici niet mis te verstane dreigementen geuit en kreeg je allerlei beperkingen opgelegd.

Ik heb enkel de eerste 2 vaccinaties genomen omdat je zonder "coronapas", alleen het woord al doet een donkere tijden denken, nergens binnen mocht.
Als je nu nog even overloopt wat sommige ministers allemaal gezegd hebben over ongevaccineerden dan is dat een "verkozen" parlementariër onwaardig.
En als je dan ziet hoe ze nu omgaan met door de linkse activisten gestuurd protesten dan is dat dag en nacht verschil.
I know myself like no one else
Nothing to defend

pino
Forum-lid
Berichten: 3469
Lid geworden op: 16 apr 2004 18:32
Locatie: Apendorp NL

pino 10 mei 2024 17:00

Boeit me niet wat buren, familie of ministers zeggen over bijwerkingen. Ik volg het advies van mijn huisarts.
Niet zijken maar reiden !

ColumsbusMJ
Forum-lid
Berichten: 1000
Lid geworden op: 22 dec 2022 17:36

ColumsbusMJ 10 mei 2024 17:07

Wie laat zich nou adviseren door een arts als het over je gezondheid gaat. Als het over vaccins gaat dan vertrouw ik alleen op het oordeel van Willem Engel, Doutzen Kroes en Robert Jensen. Zij hebben zelf onderzoek gedaan.

Gebruikersavatar
Jans
Forum-lid HC
Berichten: 8435
Lid geworden op: 08 feb 2015 15:19
Locatie: Crestet

Gebruikersavatar Jans 10 mei 2024 17:10

rene schreef: 10 mei 2024 16:35
Lcsmet schreef: 10 mei 2024 13:35 @Jans, Ik denk dat je de pointe mist.
Niet erg hoor maar als je je niet wilde laten vaccineren werd je door de media en regeringsleden uitgespuwd.
Klopt; Jans miste m’n punt .. geeft niet maar @Lcsmet , je hebt gelijk en ook uitgespuwd door collega’s, buren, soms zelfs familie. Veel polarisatie ook in de media.

En het gekke is : komt er een her vaccinatie ronde staan er weer veel als makke schapen 🐑 in een rijtje 😕
Nee Rene. ik het je punt niet gemist, maar ik ga er maar even vanuit dat we er anders in staan.
En ja, ik heb afgelopen najaar weer een corona vaccinatie gehaald. Ik denk dat jij en Lcsmet en natuurlijk zijn jullie niet de enigen die aannamen dat zonder het vaccin het ook zo uitgedoofd zou zijn als dat het nu is. Net zo min als dat ik het bewijs heb dat dat niet zo is, hebben jullie het bewijs niet dat het wel zo zou zijn.
Ik ben in ieder geval blij dat onze kleinkinderen de kinder vaccinaties hebben gekregen. En ook daar zijn er wel eens kinderen waar een vaccin niet lekker binnenkomt. Zoals eerder geschreven, geen medicijn zonder bijwerkingen.

Gebruikersavatar
rene
Forum-lid HC
Berichten: 6074
Lid geworden op: 16 okt 2004 12:53

Gebruikersavatar rene 10 mei 2024 17:13

ColumsbusMJ schreef: 10 mei 2024 17:07 Wie laat zich nou adviseren door een arts als het over je gezondheid gaat. Als het over vaccins gaat dan vertrouw ik alleen op het oordeel van Willem Engel, Doutzen Kroes en Robert Jensen. Zij hebben zelf onderzoek gedaan.
Je vergeet het fiets forum. Er zijn hier mensen genoeg die hier vragen om serieus medisch advies..
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless :mrgreen:

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16104
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 10 mei 2024 17:14

ColumsbusMJ schreef: 10 mei 2024 17:07 Wie laat zich nou adviseren door een arts als het over je gezondheid gaat. Als het over vaccins gaat dan vertrouw ik alleen op het oordeel van Willem Engel, Doutzen Kroes en Robert Jensen. Zij hebben zelf onderzoek gedaan.
Ach, je mag een beetje uit de hoogte doen hoor, niets mis mee.
I know myself like no one else
Nothing to defend

ColumsbusMJ
Forum-lid
Berichten: 1000
Lid geworden op: 22 dec 2022 17:36

ColumsbusMJ 10 mei 2024 18:43

Lcsmet schreef: 10 mei 2024 17:14
ColumsbusMJ schreef: 10 mei 2024 17:07 Wie laat zich nou adviseren door een arts als het over je gezondheid gaat. Als het over vaccins gaat dan vertrouw ik alleen op het oordeel van Willem Engel, Doutzen Kroes en Robert Jensen. Zij hebben zelf onderzoek gedaan.
Ach, je mag een beetje uit de hoogte doen hoor, niets mis mee.
Dat valt wel mee. Waarom ga jij naar de loodgieter als je toilet verstopt is en naar de dokter als je druk op je borst voelt en niet andersom?

Gebruikersavatar
mao
Forum-lid HC
Berichten: 4640
Lid geworden op: 22 jul 2007 02:47

Gebruikersavatar mao 10 mei 2024 20:48

Ik zeg altijd, er zijn goede en slechte loodgieters zoals er goede en slechte dokters/huisartsen zijn …..

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16104
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 10 mei 2024 22:27

ColumsbusMJ schreef: 10 mei 2024 18:43
Lcsmet schreef: 10 mei 2024 17:14
ColumsbusMJ schreef: 10 mei 2024 17:07 Wie laat zich nou adviseren door een arts als het over je gezondheid gaat. Als het over vaccins gaat dan vertrouw ik alleen op het oordeel van Willem Engel, Doutzen Kroes en Robert Jensen. Zij hebben zelf onderzoek gedaan.
Ach, je mag een beetje uit de hoogte doen hoor, niets mis mee.
Dat valt wel mee. Waarom ga jij naar de loodgieter als je toilet verstopt is en naar de dokter als je druk op je borst voelt en niet andersom?
Als we er nu ook al toiletten gaan bijhalen.
Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat de media en politici tijdens de "pandemie" een, om het proper te schrijven, niet altijd even mooie rol gespeeld hebben.
Dat er meer dan één waarheid is.
I know myself like no one else
Nothing to defend

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8196
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 11 mei 2024 00:15

Jans schreef: …Het is nooit ontkend dat er bijwerkingen waren, ik mis helemaal geen punt.
Alleen de bijwerkingen van vaccinatie zouden beduidend minder mensen treffen dan niet vaccineren. Ken jij medicijnen zonder bijwerkingen? … En heel vervelend dat jij een hartaanval heb moeten meemaken, maar ook als je zou kunnen vinden welke impact de vaccinaties zouden hebben gehad dan nog gelden de uitkomsten voor een groep, niet voor een individu.
Helemaal mee eens Jans!
“The needs of the many outweigh the needs of the few. Or the one.”
(Sorry voor de Star Trek quote maar hij past wel goed hier)

Maar verder hoop ik dat we voor eens en voor altijd klaar zijn met die hele corona discussie!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

ColumsbusMJ
Forum-lid
Berichten: 1000
Lid geworden op: 22 dec 2022 17:36

ColumsbusMJ 11 mei 2024 07:23

Lcsmet schreef: 10 mei 2024 22:27
ColumsbusMJ schreef: 10 mei 2024 18:43
Lcsmet schreef: 10 mei 2024 17:14

Ach, je mag een beetje uit de hoogte doen hoor, niets mis mee.
Dat valt wel mee. Waarom ga jij naar de loodgieter als je toilet verstopt is en naar de dokter als je druk op je borst voelt en niet andersom?
Als we er nu ook al toiletten gaan bijhalen.
Is het nu zo moeilijk om toe te geven dat de media en politici tijdens de "pandemie" een, om het proper te schrijven, niet altijd even mooie rol gespeeld hebben.
Dat er meer dan één waarheid is.
Daar zijn we het zeker over eens.

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16345
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 11 mei 2024 07:44

Toch heeft die vaccinatieverplichting flink wat olie op het vuur gegooid met het oog op de huidige polarisatie. De exacte maatschappelijke schade valt niet te meten, maar ik vrees dat die onder de streep best groot is.

En voor artsen waren bijwerkingen van die middelen net zo'n groot vraagteken als voor Willem Engel, en van Willem kon je nog leren salsadansen, dat kan je van mijn huisarts niet zeggen... :mrgreen:
Campagnolo Ultra Dork

Plaats reactie