Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
-
- Forum-lid HC
Net nog even een rondje gedaan van 55 km, wind ZW-4 Bft en 13 graden nog steeds niet echt lekker met die wind erbij!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Paasweekend viel al bij al toch redelijk mee vond ik.
Zaterdag was hier de minste dag met regelmatig miezer. Zondag was gewoon meer dan prima tot een uur of 16:00. Tot die tijd veel zon en temperaturen tot 16 graden.
Maandag (gisteren dus) zou het drama worden maar hele dag was het hier droog en een graad of 12 (later zelfs 14). Nog een bescheiden rondje met de Mrs. gemaakt. De vele korte broeken vond ik dan wel weer wat overdreven, zelfs mensen in kort-kort...
Zaterdag was hier de minste dag met regelmatig miezer. Zondag was gewoon meer dan prima tot een uur of 16:00. Tot die tijd veel zon en temperaturen tot 16 graden.
Maandag (gisteren dus) zou het drama worden maar hele dag was het hier droog en een graad of 12 (later zelfs 14). Nog een bescheiden rondje met de Mrs. gemaakt. De vele korte broeken vond ik dan wel weer wat overdreven, zelfs mensen in kort-kort...
Ja, de vrinden in De Bilt maken er wel een potje van. Eerst zou het met Pasen prachtig worden, toen werd het vlak ervoor superslecht voorspeld en uiteindelijk was het met Pasen eigenlijk best wel prima. Gisteren 2 uur droog gereden, zondag 2 uur gereden, laatste kwartier was gspetter, zaterdag was het ook meer dan redelijk. Het kan beter mee dan tegenvallen, maar blijkbaar is voorspellen lastig, want dat lukt niet heel best.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid
Zaterdag en gisteren droog gebleven, regio Eindhoven, en dus lekker wat km's weggetrapt.
Rest van de week belooft dan weer niet veel goeds. Een staartje van El Niño, lees ik in de media...