Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielerseizoen 2024

Mehekachtohapi
Forum-lid
Berichten: 668
Lid geworden op: 17 nov 2020 11:26

Mehekachtohapi 31 mar 2024 21:47

lugosi schreef: 31 mar 2024 20:25
Mehekachtohapi schreef: 31 mar 2024 18:55 Lijkt er toch inderdaad op dat het vooropgezet spel was. Van Anrooij demarreerde in dienst van Longo Borghini. Dan nog had ik graag in het sprookje van Van Anrooij geloofd, maar dit is wel superknap uitgespeeld zo.

Dat klets je uit je nek, zowel de interviews van Lamborghini als Shirin spreken dat tegen.
Dat klets ik uit m’n nek. Wat is dat nou voor droeve opmerking?

ottorongo2
Forum-lid
Berichten: 39
Lid geworden op: 23 mar 2024 21:29

ottorongo2 31 mar 2024 21:59

Ik denk dat de vrouwenkoers zowat de mooiste (of toch één van) is die ik ooit heb gezien.Als het heuvelachtig is of zwaar is dat vaak zo. Bij een vlakke omloop met weinig of geen moeilijkheden, kijk je urenlang naar een gegroepeerd peloton (oersaai)

Gebruikersavatar
thestudent
Forum-lid HC
Berichten: 5404
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:24
Locatie: Ergens tussen de veluwe en de rijn

Gebruikersavatar thestudent 31 mar 2024 22:03

En het moet gezegd worden er kwamen meer vrouwen fietsend boven op de koppenberg dan mannen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8325
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 31 mar 2024 23:48

Die hebben meer gewicht op de kont :P
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Gebruikersavatar
Enzzo
Forum-lid HC
Berichten: 8325
Lid geworden op: 18 jul 2018 11:21
Locatie: Frankrijk, Spanje, Italie

Gebruikersavatar Enzzo 31 mar 2024 23:53

Mehekachtohapi schreef: 31 mar 2024 21:47
lugosi schreef: 31 mar 2024 20:25
Mehekachtohapi schreef: 31 mar 2024 18:55 Lijkt er toch inderdaad op dat het vooropgezet spel was. Van Anrooij demarreerde in dienst van Longo Borghini. Dan nog had ik graag in het sprookje van Van Anrooij geloofd, maar dit is wel superknap uitgespeeld zo.

Dat klets je uit je nek, zowel de interviews van Lamborghini als Shirin spreken dat tegen.
Dat klets ik uit m’n nek. Wat is dat nou voor droeve opmerking?
Ik denk dat Lugosi eerder een F1 race of een rally voor ogen heeft want hij heeft het over een Lamborghini 😂
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

Vicenza
Forum-lid
Berichten: 1088
Lid geworden op: 28 mei 2012 20:30

Vicenza 01 apr 2024 00:04

Of tractorpulling, sommige stroken hadden er wel wat van weg

Gebruikersavatar
Lcsmet
Forum-lid HC
Berichten: 16128
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
Locatie: Het Soete Land van Waes

Gebruikersavatar Lcsmet 01 apr 2024 00:26

daniel1975 schreef: 31 mar 2024 20:57
lugosi schreef: 31 mar 2024 20:23
Precies daarom dat ik zeg, als ze maar geen 2e 'Wout' wordt. Zoveel talent, zonde.
Denk dat ze nog vreselijk veel van Longo Borgini kan leren. Een van de leepste rensters in koers imho.
En van dat " keep zijn" hebben we vandaag een sterk staaltje gezien.
Hoe flik je je eigen ploegmaat.
En dat er door de ploeg achteraf een mooi verhaal van gemaakt wordt is dan weer wel te verstaan.
Maar ik geloof het verhaal niet.
I know myself like no one else
Nothing to defend

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5720
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 01 apr 2024 08:06

Ik begrijp vooreerst niet waarom Katarzyna Niewiadoma niet meereed in de jacht op Van Anrooij? Dat het op voorhand gepland was dat van anrooij zou op kop rijden en wachten na de paterberg geloof ik al even min gezien de prestatie van van anrooij en de wedstrijdsituatie onvoorspelbaar waren. Op de aan borghini achteraf gestelde vragen waarom ze naar haar ploegmaat toereed met Katarzyna Niewiadoma in haar wiel stamelde ze maar wat. Echt sportief was het allemaal niet.
Maar om de winstkansen van de ploeg te vergroten was het, zoals uiteindelijk bleek, de juiste zet.
Toch ook eens stellen dat tijdens de vuelta verleden jaar forumleden het niet vonden kunnen dat kuss niet aangevallen werd door vinnie en roglic en de zege zogezegd kreeg. Ik weet niet meer wie en dat heeft ook geen belang wie het waren maar dan moet je hierbij ook consequent blijven.
Ik duimde in elk geval voor Shini.
Verder ook nog eens stellen dat Vos na haar operatie verrezen lijkt, blinkt van gezondheid en blijkbaar in de forme van haar leven ( allez toch van haar dertiger jaren) verkeert. Worden Kopecky en Vos zondag de smaakmakers?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16380
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 01 apr 2024 08:16

thestudent schreef: 31 mar 2024 22:03 En het moet gezegd worden er kwamen meer vrouwen fietsend boven op de koppenberg dan mannen.
Dat heeft wellicht meer te maken met de eerste die voet aan de grond moet zetten. Minder vermogen en een lager gewicht misschien ook nog iets.
Campagnolo Ultra Dork

Babaloose
Forum-lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 22 feb 2022 22:22

Babaloose 01 apr 2024 08:21

fiedoo schreef: 01 apr 2024 08:06 Ik begrijp vooreerst niet waarom Katarzyna Niewiadoma niet meereed in de jacht op Van Anrooij? Dat het op voorhand gepland was dat van anrooij zou op kop rijden en wachten na de paterberg geloof ik al even min gezien de prestatie van van anrooij en de wedstrijdsituatie onvoorspelbaar waren. Op de aan borghini achteraf gestelde vragen waarom ze naar haar ploegmaat toereed met Katarzyna Niewiadoma in haar wiel stamelde ze maar wat. Echt sportief was het allemaal niet.
Maar om de winstkansen van de ploeg te vergroten was het, zoals uiteindelijk bleek, de juiste zet.
Toch ook eens stellen dat tijdens de vuelta verleden jaar forumleden het niet vonden kunnen dat kuss niet aangevallen werd door vinnie en roglic en de zege zogezegd kreeg. Ik weet niet meer wie en dat heeft ook geen belang wie het waren maar dan moet je hierbij ook consequent blijven.
Ik duimde in elk geval voor Shini.
Verder ook nog eens stellen dat Vos na haar operatie verrezen lijkt, blinkt van gezondheid en blijkbaar in de forme van haar leven ( allez toch van haar dertiger jaren) verkeert. Worden Kopecky en Vos zondag de smaakmakers?
Dus je weet niet over wie je het hebt en en interesseert je niet maar je weet wel dat ze hier niet consequent zijn?

Gebruikersavatar
Ernie C.
Forum-lid HC
Berichten: 16380
Lid geworden op: 18 jun 2012 15:43

Gebruikersavatar Ernie C. 01 apr 2024 08:23

Jammer voor van Anrooij, maar voor de ploeg begrijpelijk. Met z'n 3en voorop met twee van Trek en de domste en sterkste renster in koers erbij is natuurlijk de ideale situatie.
Was Longo Borgini gaan pokeren in het wiel van Niewiadoma, dan was die wellicht wel gaan nadenken en had Vos gewoon gewonnen.

Vanuit Nederlands oogpunt was het dus niet zo best, maar tactisch gezien briljant.
Campagnolo Ultra Dork

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5720
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 01 apr 2024 08:33

Babaloose schreef: 01 apr 2024 08:21
fiedoo schreef: 01 apr 2024 08:06 Ik begrijp vooreerst niet waarom Katarzyna Niewiadoma niet meereed in de jacht op Van Anrooij? Dat het op voorhand gepland was dat van anrooij zou op kop rijden en wachten na de paterberg geloof ik al even min gezien de prestatie van van anrooij en de wedstrijdsituatie onvoorspelbaar waren. Op de aan borghini achteraf gestelde vragen waarom ze naar haar ploegmaat toereed met Katarzyna Niewiadoma in haar wiel stamelde ze maar wat. Echt sportief was het allemaal niet.
Maar om de winstkansen van de ploeg te vergroten was het, zoals uiteindelijk bleek, de juiste zet.
Toch ook eens stellen dat tijdens de vuelta verleden jaar forumleden het niet vonden kunnen dat kuss niet aangevallen werd door vinnie en roglic en de zege zogezegd kreeg. Ik weet niet meer wie en dat heeft ook geen belang wie het waren maar dan moet je hierbij ook consequent blijven.
Ik duimde in elk geval voor Shini.
Verder ook nog eens stellen dat Vos na haar operatie verrezen lijkt, blinkt van gezondheid en blijkbaar in de forme van haar leven ( allez toch van haar dertiger jaren) verkeert. Worden Kopecky en Vos zondag de smaakmakers?
Dus je weet niet over wie je het hebt en en interesseert je niet maar je weet wel dat ze hier niet consequent zijn?
"Ze" ?? Wie zijn ze? Wat is je probleem eigenlijk? Iedereen moet maar voor zijn eigen uitmaken hoe consequent ze zijn. Die paar forumleden die zich daaraan "bezondigd" hebben zullen dat zelf wel weten zeker? Zoek het zelf eens op als je dat zo graag weet. Ik hoop dat de volgende van je 67 posts toch iets meer zullen bijbrengen aan dit forum dan je laatste?
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

Plaats reactie