Kweldruk, inderdaad. Hopelijk zit er veel kalk in.daniel1975 schreef: ↑29 mar 2024 20:26Grondwaterdruk vanuit de hoger gelegen delen?BertL schreef: ↑29 mar 2024 19:47Leersum lijkt deels nog op een moeras en dus nog dicht. Vanaf maandag worden er kano’s verhuurd.wasbeer2006 schreef: ↑29 mar 2024 15:31 Wind is nu wel het laatste probleem.
Denk dat ik morgen lekker naar Leersum Amerongen ga met de MTB
Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
hun fietsen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dan krijg je mooie betonpaden als het opdroogt
Weer vandaag ziet er nog beroerder uit dan ze gisteren voorspelden. Alleen morgen droogachtig.
De cynische forumleden hadden helaas gelijk toen ze bij het knmi een paar dagen geleden nog 2 redelijk goede dagen voorspelden
Weer vandaag ziet er nog beroerder uit dan ze gisteren voorspelden. Alleen morgen droogachtig.
De cynische forumleden hadden helaas gelijk toen ze bij het knmi een paar dagen geleden nog 2 redelijk goede dagen voorspelden
Less is bore
Ik ben geen wappie of klimaatontkenner maar heb grote moeite dit te geloven...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik word gewoon gek van die telkens tegenvallende berichten. Pasen zou best te doen zijn, nu hangt er hier weer een wolk van minimaal een halve dag regen. Tis echt om te janken.
Met een fulltime job, een vriendin die ook gewoon wil fietsen en een kind wat nog niet alleen thuis kan zijn is het haast niet te doen om wat te plannen.
Blij dat we allebei deze week semi-legaal met werk hebben kunnen schuiven, want anders was het weer enkel en alleen tacx.
Met een fulltime job, een vriendin die ook gewoon wil fietsen en een kind wat nog niet alleen thuis kan zijn is het haast niet te doen om wat te plannen.
Blij dat we allebei deze week semi-legaal met werk hebben kunnen schuiven, want anders was het weer enkel en alleen tacx.
Less is bore
Het is diep en diep treurig qua weer... ik zie muv dinsdag alleen naar regen in Woerden en omstreken de komende 2 weken. Af en toe in regen fietsen is oke, maar buiten fietsen is wel substantieel minder dan vorig jaar. Gelukkig d8t jaar Zwift pas eind april op pauze gezet...
IK kan wel wat slecht weer verdagen, maar af en toe een paar dagen stabiel droog en zonnig weer zou nu echt wel welgekomen zijn.
Het is met full time job, twee tienerdochters, een net uit het ziekenhuis-moeder best druk en het is echt zoeken om nog eens een droog weekendritje te kunnen fietsen...
Vandaag in de Westhoek 10-11 graden, een compleet uniform grijze hemel en al uren aan het regenen.
Ga straks uit miserie even loopje doen. Gewoon om toch even buiten te zijn en wat beweging te hebben.
Het is met full time job, twee tienerdochters, een net uit het ziekenhuis-moeder best druk en het is echt zoeken om nog eens een droog weekendritje te kunnen fietsen...
Vandaag in de Westhoek 10-11 graden, een compleet uniform grijze hemel en al uren aan het regenen.
Ga straks uit miserie even loopje doen. Gewoon om toch even buiten te zijn en wat beweging te hebben.
2021 SUP X-Road | 2023 Atom6 Grava Fast | 2021 Orbea Orca
Parentini ambassadeur
Instagram: @koeroeur
Parentini ambassadeur
Instagram: @koeroeur
-
- Forum-lid
Hier in de regio Aalst (B) opnieuw aanhoudende regen. Geen pretje voor de RVV rijders. Enkele clubgenoten rijden de tocht vandaag.
Kasseien bergop en nattigheid, dat wordt hier en daar wandelen in deze drukke.
Kasseien bergop en nattigheid, dat wordt hier en daar wandelen in deze drukke.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zit tijdens de Paasdagen in Frankrijk, in de Morvan. Maar voor het weer had ik daar echt niet heen hoeven gaan. Donderdag knalharde wind, koud, maar wel droog. Gisteren veel regen en 's middags nog een half droog waterkoud rondje. Vanochtend al de hele tijd regen en misschien na vieren een beetje droog. Snif,...
Live fast; die young. mijn blog
Het is daar niet voor niets zo mooi groen.rob74 schreef: ↑30 mar 2024 11:52 Ik zit tijdens de Paasdagen in Frankrijk, in de Morvan. Maar voor het weer had ik daar echt niet heen hoeven gaan. Donderdag knalharde wind, koud, maar wel droog. Gisteren veel regen en 's middags nog een half droog waterkoud rondje. Vanochtend al de hele tijd regen en misschien na vieren een beetje droog. Snif,...
Niet zijken maar reiden !
Zuidelijk is het zeker niet koud, wel nat. Morgen nog een dag met veel wind en veel regen. Maar dat stond wel op weeronline. Klopt prima.pino schreef: ↑30 mar 2024 12:02Het is daar niet voor niets zo mooi groen.rob74 schreef: ↑30 mar 2024 11:52 Ik zit tijdens de Paasdagen in Frankrijk, in de Morvan. Maar voor het weer had ik daar echt niet heen hoeven gaan. Donderdag knalharde wind, koud, maar wel droog. Gisteren veel regen en 's middags nog een half droog waterkoud rondje. Vanochtend al de hele tijd regen en misschien na vieren een beetje droog. Snif,...