Marmotte 2024
Als ik mij niet vergis, rijden er ook bussen tussen bourg d'oisans en de alpe. Misschien is dat nog een optie zodat ze boven geraakt. Nadeel is wel dat ze dan ook terug met de bus naar beneden moet tenzij jullie auto voordien boven ergens parkeren.
-
- Forum-lid
Bestaat het systeem met goud/zilver/bronzen medailles eigenlijk nog ?
Dat is juist, bestaat niet meer.
Verblijft geboekt net buiten le bourg d'oisans in Rochetaillee (niet te verwarren met Rochetaillee 175km verder op ik kreeg het nog ff benauwd toen ik net op google maps Rochetaillee opzocht )
- daniel1975
- Forum-lid HC
Rochtaillee is prima plek. Kwartiertje warm fietsen 's morgens naar de start.
Less is bore
Ja dat leek ons ook! Plan is donderdag aan te komen in Frankrijk en vrijdag/zaterdag rustig los rijden. Dit was voor ons het maximaal haalbare dagen, zondag ff afzien en maandag met kramp in de auto terug
-
- Forum-lid
Jammer toch ... ik wou wel een poging wagen voor goud. Leek mij net één van de aantrekkingspunten van de "echte" Marmotte. Maar goed, dan rijden we hem maar gewoon als cyclo. Klassement interesseert mij op zich niet , 100ste of 500ste maakt geen verschil uit. Maar ieder zijn eigen kans op goud, dat was de aantrekkingskracht van La Marmotte in mijn ogen.
In wezen is er niets verandert behalve dat aan een bepaalde tijd de kleur goud gekoppeld was. Je won niets en de galibier werd er echt niet leuker op. Je kon er misschien over opscheppen op het forum en strava en dat motiveert sommigen misschien. Ik mis het dus niet.
Je kan toch nog steeds gewoon als doel hebben om goud te rijden?
Of was je van plan dat diploma in te lijsten? Of dacht je dat het lokale sufferdje er aandacht aan zou besteden?
Overigens is/was goud echt geen prestatie, want zelfs een prutser als ik kan het vrij simpel halen. Die tijden staan echt niet scherp.
Probeer maar eens goud te rijden in de Criq, da's een heel ander paar mouwen
Of was je van plan dat diploma in te lijsten? Of dacht je dat het lokale sufferdje er aandacht aan zou besteden?
Overigens is/was goud echt geen prestatie, want zelfs een prutser als ik kan het vrij simpel halen. Die tijden staan echt niet scherp.
Probeer maar eens goud te rijden in de Criq, da's een heel ander paar mouwen