Ernie C. schreef: ↑21 jan 2024 11:24
Ik zal ook niet ontkennen dat we een probleem hebben met extremistische religieuzen. Ik zie dat ook steeds meer aan de christelijke kant ontwikkelen trouwens. Steeds meer van die clubjes mannen die zich willen profileren als super mannelijk en vrouwen die vol trots verkondigen dat hun plek achter het aanrecht is, dat ze op de wereld zijn om hun man te dienen.
Dat zijn ook bijna allemaal mensen aan de extreemrechtse kant van het spectrum.
Ze willen dus het liefst zelf een soort sharia invoeren, ze willen volop de Arabische wereld blijven sponsoren omdat EV's voor achterlijk woke volk zijn, maar alles dat met de islam te maken heeft is slecht.
Dat is toch wel van hetzelfde hypocriete niveau als de lgbtq gemeenschap die met Hamasvlaggen staat te zwaaien.
Maar dit specifieke geval gaat vooral over 4 doorgeslagen pestkoppen en te weinig lef er iets tegen te doen.
Lol , hou op grapjas
"clubjes mannen die zich willen profileren als super mannelijk" Arie Boomsma zeker?
Ik de kerk zitten alleen nog bejaarden, de "mannelijke" jeugd zijn schermnerds die heel de dag kijken op een telefoon scherm, en die de verschillen zoeken tussen de 72 genders...
De enige die nog een beetje pruttelen , zijn de boomers en X generatie.
Die zijn aan het uitzoeken wanneer links en rechts is omgedraaid,
Voor Rusland was je (cpn) links nu extreem rechts
Voor defensie/nato was rechts nu links ( ik nog nooit zoveel oorlogstaal gehoord als nu van links )
Voor Israël was (PvdA) links nu rechts
Voor China was links nu extreem rechts
enz enz.
Over NATO gesproken, het bevalt me niet dat er perse een WEF aanhanger ( Rutte & Kallas ) als secretary general na voren word geschoven...maar goed ik zal wel beren op de weg zien.