Maar als je dan op tijd je werk klaar hebt en om 15:00 naar huis gaat is het ook weer niet goedColumsbusMJ schreef: ↑14 dec 2023 16:42
Een manager zou dan zeggen dat je niet hard moet werken, maar efficiënt.
Het grote taaltopic
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Ja dat geklets ook vaak gehoord. 'Nee jullie hoeven niet harder te werken maar slimmer ( met speciale braakpunten voor LEAN)'.ColumsbusMJ schreef: ↑14 dec 2023 16:42 Haha schep opgemerkt.
Een manager zou dan zeggen dat je niet hard moet werken, maar efficiënt. Waarschijnlijk heeft die dat geleerd op één of andere halfbakken HBO-opleiding of bij een masterclass op Nyenrode.
En dan gaan de pauzes eraf, verlof beperkt en variabele uren afgeschaft om vervolgens fijn een kwart van de fte's te schrappen.
Managers. Zucht. Ooit een kwibus gehad die, I shit you not, zei na een vergadering: 'dan zien we elkaar volgende week weer in het kader van de kortcyclische communicatieloops'.
Wat denkt zo'n man dan, dat ik in bewonderd katzwijm val?
Door dit simpele boek ging ik er wel anders tegen aan kijken.Fietsgenieter schreef: ↑14 dec 2023 20:01Ja dat geklets ook vaak gehoord. 'Nee jullie hoeven niet harder te werken maar slimmer ( met speciale braakpunten voor LEAN)'.ColumsbusMJ schreef: ↑14 dec 2023 16:42 Haha schep opgemerkt.
Een manager zou dan zeggen dat je niet hard moet werken, maar efficiënt. Waarschijnlijk heeft die dat geleerd op één of andere halfbakken HBO-opleiding of bij een masterclass op Nyenrode.
En dan gaan de pauzes eraf, verlof beperkt en variabele uren afgeschaft om vervolgens fijn een kwart van de fte's te schrappen.
Managers. Zucht. Ooit een kwibus gehad die, I shit you not, zei na een vergadering: 'dan zien we elkaar volgende week weer in het kader van de kortcyclische communicatieloops'.
https://www.bol.com/nl/nl/p/effectief-c ... 001163599/
Ook het boek “lichaamstaal liegt nooit”simpel en begrijpelijk.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Goed, stuur me even een memootje en dan nemen we het mee in het voortgangsoverleg. En daarna een bilaatje. Of, in de moderne variant: even een bak koffie pakken.
En dan maar hopen dat het landt.
En maak het concreet. Dan kan je knoppen draaien.
En dan maar hopen dat het landt.
En maak het concreet. Dan kan je knoppen draaien.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Moet er hier nog iemand in zijn kracht worden gezet toevallig?
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Graag. Dat ontbreekt nog in het rijtje:daniel1975 schreef: ↑14 dec 2023 22:37 Moet er hier nog iemand in zijn kracht worden gezet toevallig?
- jezelf blijven
- uit de comfortzone gaan
En het belangrijkste:
-je ding doen.
Bovenstaande geldt dubbel als je een sterke vrouw bent.
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Het is de ultieme job die door AI vervangen kan worden.Fietsgenieter schreef: ↑14 dec 2023 20:01