https://www.12gobiking.nl/fizik-tempo-m ... -stuurlint

Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Ik zie net thuis dat ik Pro Race Control gebruikMehekachtohapi schreef: ↑12 nov 2023 12:28Een dikke +1. Lijkt een beetje op kunstleer, is mooi strak te wikkelen en ook bij regen geeft het nog voldoende grip. En als echt Hollander vind ik het ook fijn dat de prijs zo laag is.
sm leer vs zijdezachte lingerie;)Mehekachtohapi schreef: ↑14 nov 2023 10:01Ik zie net thuis dat ik Pro Race Control gebruikMehekachtohapi schreef: ↑12 nov 2023 12:28Een dikke +1. Lijkt een beetje op kunstleer, is mooi strak te wikkelen en ook bij regen geeft het nog voldoende grip. En als echt Hollander vind ik het ook fijn dat de prijs zo laag is.![]()
Die is dunner en lijkt een beetje op een kruising tussen kunstleer en een oud klassiek glad stuurlintje.
Om hier nog even op terug te komen: heeft iemand een suggestie waarmee je de stuurbocht kan omwikkelen als een eerste laag om ‘m iets dikker te maken? Dan kan ik gewoon mijn Supacaz lint houden. En het is eigenlijk ook alleen maar nodig voor het stuk “in the drops”/onder de remgrepen. Vroeger heb ik wel eens van dat katoenen plaklint daarvoor gebruikt, maar dat bestaat niet meer en je kreeg het er ook bijna niet meer af.nespresso schreef: ↑11 nov 2023 23:29 Fi’zi:k lint van 3mm dik. Maar ik zou liever nog dikker willen. Niet per sé voor meer demping, maar omdat ik die sturen gewoon te dun vind (ik heb dan ook vrij grote handen).
N.b. Wel eens van die plaksiliconenstrips eronder gedaan, maar dan werd het weer té dik.
Gewoon een laag goedkoop, dun lint als eerste laag. Overigens is Velox katoenen stuurlint nog altijd te koop in diverse kleuren.nespresso schreef: ↑06 dec 2023 14:46Om hier nog even op terug te komen: heeft iemand een suggestie waarmee je de stuurbocht kan omwikkelen als een eerste laag om ‘m iets dikker te maken? Dan kan ik gewoon mijn Supacaz lint houden. En het is eigenlijk ook alleen maar nodig voor het stuk “in the drops”/onder de remgrepen. Vroeger heb ik wel eens van dat katoenen plaklint daarvoor gebruikt, maar dat bestaat niet meer en je kreeg het er ook bijna niet meer af.nespresso schreef: ↑11 nov 2023 23:29 Fi’zi:k lint van 3mm dik. Maar ik zou liever nog dikker willen. Niet per sé voor meer demping, maar omdat ik die sturen gewoon te dun vind (ik heb dan ook vrij grote handen).
N.b. Wel eens van die plaksiliconenstrips eronder gedaan, maar dan werd het weer té dik.
Ik zie het, van dat Velox. Dat ga ik dan toch maar weer proberen.