Shakedry alternatief
-
- Forum-lid
Ik heb een Shakedry sinds een tijdje. Bevalt op zich goed maar vind ‘m op m’n rug tekort. M’n jack steekt eronder uit. Dat komt natuurlijk ook door de relatief zware spullen ( telefoon, reserveband, multitool etc ) die in de achterzakken zitten. Als dat jack nat wordt dan trekt de nattigheid omhoog en heb je alsnog een nat jack. Wie weet een goed alternatief dat echt aanzienlijk langer ( maar niet breder ) is?
7mesh is stuk langer dan de rapha bijvoorbeeld. (rapha was mij veel te kort, scheelde denk echt zo'n 20cm in lengte)
maarja beide niet echt meer te koop helaas.
Ik heb trouwens wel het idee dat mijn 7mesh oro (met shakedry dus) na 4 jaar wel wat minder waterdicht wordt, vorige week rit gemaakt ermee en shirt eronder was toch redelijk nat op armen.
maarja beide niet echt meer te koop helaas.
Ik heb trouwens wel het idee dat mijn 7mesh oro (met shakedry dus) na 4 jaar wel wat minder waterdicht wordt, vorige week rit gemaakt ermee en shirt eronder was toch redelijk nat op armen.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Van Gorewear ( de Shakedry is een naam van Gorewear ).
Welke maat heb je dan als ik vragen mag?Nils Gekopfietsen schreef: ↑29 nov 2023 15:29 Van Gorewear ( de Shakedry is een naam van Gorewear ).
Ik ben zelf 1m80 a 65kg en heb voor de M (EU) gekozen. De S (EU) heb ik ook gepast, maar was met spullen in de achterzak (maar ook zonder) echt te strak rond de middel in de fietshouding. Rechtopstaand was geen probleem. Qua lengte was de S wel mooier voor de armen. De M zit gewoon goed, maar heeft wat langere armen en ruim om de bovenarmen.
Wat jij ervaart op je rug, ervaar ik totaal niet, lang genoeg en valt qua regenvlak over de kont.
[even flauw doen aan]Nils Gekopfietsen schreef: ↑29 nov 2023 15:29 Van Gorewear ( de Shakedry is een naam van Gorewear ).
Ja, maar er zijn 4 fabrikanten die het (hebben) mogen gebruiken, waaronder Castelli en Gore zelf.
[even flauw doen uit][/size]
Ik heb zelf de Castelli in 3XL bij 1,94m en de lengte is keurig, maar nog heel sporadisch of intussen misschien wel helemaal niet meer verkrijgbaar.
-
- Forum-lid
Van Gorewear zelf. Maat M. Ben 1.91m bij 75 kg. Jack zit prima maar is gewoon te kort….