Ik fiets zelf geen wedstrijden, denk ook niet dat dit ooit zal gebeuren. Ik vind het wel leuk om te zien hoeveel "beter" ik nog kan worden. De ademgasanalyse zou voor mij handig zijn met het bepalen van trainingszones en het wat gerichter kunnen trainen. Met die berichten over jonge fitte gasten met hartklachten sluit ik het graag voor mezelf uit. Helemaal zeker weten doe je het nooit, maar voor de gemoedstoestand is het voor mij een fijn gegeven als er niets vreemds wordt ontdekt, of als het er wel is dat ik daar bekend mee ben.BertL schreef: ↑24 okt 2023 17:29Ik ga het 'Groot sportmedisch onderzoek' laten doen, zonder ademgasanalyse. Dat is niet meer nodig. Mijn wedstrijdperiode ligt achter me en ik weet inmiddels wel dat mijn vetverbranding goed ontwikkeld is. De komende jaren ga ik me concentreren op lang en langzaam fietsen en dat wil ik zo lang mogelijk volhouden.ColumsbusMJ schreef: ↑24 okt 2023 15:23Doe je de meest uitvoerige keuring?
Ik heb in juni een bikefit laten doen bij het SMA in Amersfoort. Dat is toen goed bevallen. Dank voor de tip.
De vorige keer ben ik goed geholpen bij Sportgeneeskunde Midden Nederland. De praktijk van Jim van Join lijkt mij ook een interessante optie.