Het grote auto-topic
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nee maar helemaal goed Jans!
En als je er lang genoeg in blijft rijden dan is het zeker geen verspilling van je centen denk ik.
Alleen kun je soms ook gruwelijk pech hebben met een nieuw, pas geïntroduceerd model. Ik weet inmiddels genoeg van autotechniek dat ik me daar niet meer aan brand.
Maar met een Mazda zit je vermoedelijk wel goed
En als je er lang genoeg in blijft rijden dan is het zeker geen verspilling van je centen denk ik.
Alleen kun je soms ook gruwelijk pech hebben met een nieuw, pas geïntroduceerd model. Ik weet inmiddels genoeg van autotechniek dat ik me daar niet meer aan brand.
Maar met een Mazda zit je vermoedelijk wel goed
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Zoals we ook niet iedere vier jaar een nieuwe auto kopen, kopen we ook niet ieder vier jaar een nieuwe fiets. Dus ja, ieder op zijn eigen wijze.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Inderdaad, Qua milieu: waarom iets weg doen wat nog prima functioneert?!
Ik gooi alleen iets weg als ik het echt niet meer kan repareren.
Ik gooi alleen iets weg als ik het echt niet meer kan repareren.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Qua milieu zeker eens. Echter, ik heb een bezine-auto (Ford Mondeo Wagon) uit 2011 met 240.000 km op de teller, die me geweldig bevalt. Rijdt lekker, veel ruimte en qua verbruik ok.
Er is alleen één probleem. Sinds ongeveer een jaar gaat er constant van alles kapot, ik betaal me blauw aan reparaties. Voor m'n gevoel ben ik financieel nu beter af om 'm te vervangen. Toch rijden er genoeg auto's rond die ouder zijn en meer kilometers gereden hebben (240.000 km is niet extreem). Zijn die eigenaren dan jaarlijks ook niet een sloot geld kwijt aan onderhoud?
- daniel1975
- Forum-lid HC
2e hands markt is geschift.
Tot covid kon je voor 20k echt een fraaie jonge auto kopen, nu minimaal 5k erbij.
En blijkbaar geeft men het er aan uit, zeker ook omdat nieuwe onbetaalbaar is geworden en je soms niet eens een vaste prijs krijgt.
Tot covid kon je voor 20k echt een fraaie jonge auto kopen, nu minimaal 5k erbij.
En blijkbaar geeft men het er aan uit, zeker ook omdat nieuwe onbetaalbaar is geworden en je soms niet eens een vaste prijs krijgt.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!