Hartslagmeter
Bij bol.com de Polar redelijk betaalbaar:
https://www.bol.com/nl/nl/p/polar-h9-ha ... oductTitle
Waar voor gaan dan
https://www.bol.com/nl/nl/p/polar-h9-ha ... oductTitle
Waar voor gaan dan
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Als ik jouw posts lees, dan wil je gewoon de Polar. Dan moet je gewoon daarvoor gaan. Zeker voor de prijs van Bol, zal je daar geen miskoop aan doen en kan je betrouwbaar op hartslag fietsen.
Klein beetje nieuw leven in dit topic.
Ook ik ben in de markt voor een nieuwe hartslagmeter. De oude, polar Z795 die ik nu nog heb liggen, voldoet niet aan de moderne connectiviteiten.
Nu heb ik een modern Garmin edge 850 (fietscomputer) apparaat en wil daar een goede en degelijke hartslagmeter bij. Ik rij woon/werk (15km enkel) en geregeld in het weekend of door de weeks 50 - 100km tochten.
Nu zie ik de HRM, HRM-200 en Pro plus. Mooie dingen waar wat van te vinden is. Maar zijn er ook andere merken/modellen die wellicht nóg beter/prettiger zijn? Om de prijs zal het niet te doen zijn, omdat het allemaal in de zelfde range ligt.
Mag ik aannemen dat de Polar bijvoorbeeld probleemloos aan de Garmin Edge gekoppeld kan worden?
Ook ik ben in de markt voor een nieuwe hartslagmeter. De oude, polar Z795 die ik nu nog heb liggen, voldoet niet aan de moderne connectiviteiten.
Nu heb ik een modern Garmin edge 850 (fietscomputer) apparaat en wil daar een goede en degelijke hartslagmeter bij. Ik rij woon/werk (15km enkel) en geregeld in het weekend of door de weeks 50 - 100km tochten.
Nu zie ik de HRM, HRM-200 en Pro plus. Mooie dingen waar wat van te vinden is. Maar zijn er ook andere merken/modellen die wellicht nóg beter/prettiger zijn? Om de prijs zal het niet te doen zijn, omdat het allemaal in de zelfde range ligt.
Mag ik aannemen dat de Polar bijvoorbeeld probleemloos aan de Garmin Edge gekoppeld kan worden?
Redbull Pro-SL 2010 + CSL - 3000 - Edge 850
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Die van Magene werken ook perfect. Net wat je er aan uit wilt geven.
Het gaat erom dat het een degelijk ding is waar ik jaren en jaren mee vooruit kan. Ik hoef niet aparte extra metingen te kunnen verrichten en zwemmen doe ik er ook niet mee.
Die Garmin HRM dual leek mij een goede basic. Is nu niet meer leverbaar en is opgevolgd door de HRM 200. Maar daar zie ik weer fancy dingen aan en ik meen dat dat meet deel er niet van af kan. Ook zou de batterij sneller leeg zijn.
Werkt dat ook zo voor die Polar H9 en/of H10?
Die Garmin HRM dual leek mij een goede basic. Is nu niet meer leverbaar en is opgevolgd door de HRM 200. Maar daar zie ik weer fancy dingen aan en ik meen dat dat meet deel er niet van af kan. Ook zou de batterij sneller leeg zijn.
Werkt dat ook zo voor die Polar H9 en/of H10?
Redbull Pro-SL 2010 + CSL - 3000 - Edge 850
-
scottwilko
- Forum-lid HC
Alleen alle waar naar zijn geld in dit geval.wasbeer2006 schreef: ↑28 sep 2025 11:54 Die van Magene werken ook perfect. Net wat je er aan uit wilt geven.
De metalen connectie tussen de sensor en de band is niet van een hele goede kwaliteit. Ik moet zeer geregeld deze delen reinigen en voorzien van wd40 om de connectie aan de praat te houden. Dan werkt hij inderdaad wel goed.