Commentaar op commentaar
Kunnen ze ons niet uit ons lijden verlossen door Joris van der Berg uit de commentaarstoel te verwijderen?
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Op het moment dat hij gaat uitleggen dat er 3 punten verschil zijn, want 8 en 5 heeft 3 verschil ......

Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ik vond de emotie van De Cauwer tijdens het motorenincident vanmiddag mooi om te horen. Je merkte dat hij echt boos was.
En eerder toen hij Renaat vroeg om op te houden met het oplepelen van allerlei zinloze statistiekjes uit 19-zoveel, terwijl ze de Joux Plane opreden.
En eerder toen hij Renaat vroeg om op te houden met het oplepelen van allerlei zinloze statistiekjes uit 19-zoveel, terwijl ze de Joux Plane opreden.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik had precies hetzelfde!!SiO2 schreef: ↑15 jul 2023 22:15 Ik vond de emotie van De Cauwer tijdens het motorenincident vanmiddag mooi om te horen. Je merkte dat hij echt boos was.
En eerder toen hij Renaat vroeg om op te houden met het oplepelen van allerlei zinloze statistiekjes uit 19-zoveel, terwijl ze de Joux Plane opreden.![]()
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- Lcsmet
- Forum-lid HC
De Cauwer is een meer dan degelijk renner geweest die geknecht heeft voor echte toppers.
Hij heeft als ploegleider ooit de Tour gewonnen met Lemond.
Hij heeft een pak koerskennis uit eigen ervaring.
En hij kan, ook in het echte leven, heel onderhoudend en to the point vertellen.
Alhoewel hij niet feilloos is hoor ik hem graag bezig.
Misschien ben ik niet helemaal objectief, hij woont maar enkele straten bij mij vandaan.
Hij heeft als ploegleider ooit de Tour gewonnen met Lemond.
Hij heeft een pak koerskennis uit eigen ervaring.
En hij kan, ook in het echte leven, heel onderhoudend en to the point vertellen.
Alhoewel hij niet feilloos is hoor ik hem graag bezig.
Misschien ben ik niet helemaal objectief, hij woont maar enkele straten bij mij vandaan.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nee hoor! Hij weet gewoon waar hij over praat en hij heeft ook nog een leuk gevoel voor humor
Mijn absoluut favoriete commentator! En gelukkig dit jaar niet meer met het orakel maar gewoon met Renaat!
Mijn absoluut favoriete commentator! En gelukkig dit jaar niet meer met het orakel maar gewoon met Renaat!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind