Maar ik mis Theo Koomen nog wel eens. De oude tijden van radio Tour de France. En dan met Fred Racké en als aangever in de studio Koos Postema!! Dat waren nog eens tijden
Commentaar op commentaar
- Enzzo
- Forum-lid HC
Echt wel!
Maar ik mis Theo Koomen nog wel eens. De oude tijden van radio Tour de France. En dan met Fred Racké en als aangever in de studio Koos Postema!! Dat waren nog eens tijden
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
Stilletjes hoop ik dat KvN aan zijn VLV-tafel blijft plakken en dat de weg vrij is voor JdC en RS.
-
El Pistolero
- Forum-lid
Joris van den Berg nu al klaar mee. Dat wordt dus Sporza en Eurosport kijken.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
El Pistolero schreef: ↑01 jul 2023 12:58 Joris van den Berg nu al klaar mee. Dat wordt dus Sporza en Eurosport kijken.
Ik heb 'm direct op Sporza gezet.
- Enzzo
- Forum-lid HC
El Pistolero schreef: ↑01 jul 2023 12:58 Joris van den Berg nu al klaar mee. Dat wordt dus Sporza en Eurosport kijken.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Wist je dat niet al voordat je eraan begon?El Pistolero schreef: ↑01 jul 2023 12:58 Joris van den Berg nu al klaar mee. Dat wordt dus Sporza en Eurosport kijken.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/