Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Nou, ik heb hier in Zeeland vanmiddag heel wat mm's regen op de kop gehad, toen ik met m’n vrouw na de boodschappen naar huis fietste. Circa 10km. Ondanks 1x schuilen in een schuur en 1x in een restaurant geen droge draad meer aan het lijf. We konden af en toe geen hand voor ogen zien door de enorme regen/wind!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gisteren uit voorzorg niet met de fiets naar mijn werk gegaan, en maar goed ook. Ter plaatse (Alphen a/d Rijn) kwam het eind van de middag met bakken uit de lucht, maar toen ik richting huis reed, merkte ik ook dat het, naarmate ik dichter bij huis kwam, minder hard geregend had. Zoals wel vaker, zullen er lokaal/regionaal grote verschillen geweest zijn.
Time is on my site.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Nou inderdaad.... ik wilde zaterdag weer de routes aandoen als het kan
Ik denk dat je er liever 110 had gehad? Met alle ellende vandien?daniel1975 schreef: ↑20 jun 2023 22:44 Hier 11, ik herhaal ELF!!!, hele millimeters neerslag. Minstens code oranje, zou eigenlijk rood moeten zijn vind ik [/ironie]
- daniel1975
- Forum-lid HC
110 is het andere uiterste en in NL eigenlijk ook nooit gebeurt in 24 uur.Jans schreef: ↑21 jun 2023 09:12Ik denk dat je er liever 110 had gehad? Met alle ellende vandien?daniel1975 schreef: ↑20 jun 2023 22:44 Hier 11, ik herhaal ELF!!!, hele millimeters neerslag. Minstens code oranje, zou eigenlijk rood moeten zijn vind ik [/ironie]
Maar serieus: code geel was echt het maximum wat er uitgegeven had mogen worden.
Mensen moeten ook gewoon weer leren om zelf na te denken en aan te passen aan de situatie.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Gisteravond gingen de buien aan ons voorbij volgens de weer app.
Als ik toen 2 uur was gaan fietsen had ik vol in het onweer gezeten bleek achteraf.
Voor mij was de waarschuwing net voldoende reden om thuis te blijven (had ook geen zin) en dat was dus maar goed ook.
Als ik toen 2 uur was gaan fietsen had ik vol in het onweer gezeten bleek achteraf.
Voor mij was de waarschuwing net voldoende reden om thuis te blijven (had ook geen zin) en dat was dus maar goed ook.
Net als zoveel andere zaken heb ik het idee dat ook de regen weer zeer oneerlijk over Nederland is verdeeld.
Ik moet echt de planten in de tuin vanavond water geven!
Ik moet echt de planten in de tuin vanavond water geven!