Wielerseizoen 2023
-
- Forum-lid
Wel rondje achtertuin geen TdS, geen rondje achtertuin wel TdS, geen Vuelta wel Vuelta, geen Tour wel Tour, geen ...
De evenemoeheid slaat weer toe. Elke twijfel, iedere luchtverplaatsing om en rond deze renner wordt op een zilveren schaal uitgeserveerd alsof het een niet te missen delicatesse is. Ik sla deze bladzijde snel om, en blader door naar het hoofdstuk: Kelderman, de man die niet mocht bestaan, niet bestond, viel en toch weer op de fiets klauterde, op weg naar Zwitserland om in de Ronde van Spanje te belanden.
De evenemoeheid slaat weer toe. Elke twijfel, iedere luchtverplaatsing om en rond deze renner wordt op een zilveren schaal uitgeserveerd alsof het een niet te missen delicatesse is. Ik sla deze bladzijde snel om, en blader door naar het hoofdstuk: Kelderman, de man die niet mocht bestaan, niet bestond, viel en toch weer op de fiets klauterde, op weg naar Zwitserland om in de Ronde van Spanje te belanden.
-
- Forum-lid
Daar zal hij niet wakker van liggen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Kijk dat soort zaken lees ik met plezier! Wat men ziet door de bril van geen of juist wel fan zijn correspondeert niet altijd met de harde feiten.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Grappig, ik wist het ook niet. Zal dan toch zijn onuitgesproken persoonlijkheid zijn. Zit geen kraak of smaak aan de renner.
Absoluut respect voor zijn prestaties, net als die van RE, maar verder niet mijn kopje thee.
Die vrije jongens die echt willen koersen zijn dan toch meer mijn ding.
Absoluut respect voor zijn prestaties, net als die van RE, maar verder niet mijn kopje thee.
Die vrije jongens die echt willen koersen zijn dan toch meer mijn ding.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- Enzzo
- Forum-lid HC
MvdP, WvA, Pogacar, Healy, de Gendt. En natuurlijk Jacobsen en van EsDie vrije jongens die echt willen koersen zijn dan toch meer mijn ding.

Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
- daniel1975
- Forum-lid HC

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!