Wielrenners in de Media (Geenstijl)
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Ik moet wel zeggen dat die oakley prizm road en trail dit wel veel beter weergeven.
Die trail is te licht voor strak blauw weer jaar met een beetje bewolking zie je echt heel veel.
Die trail is te licht voor strak blauw weer jaar met een beetje bewolking zie je echt heel veel.
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Idd, maar lees groep van 20 (laat het iets overdreven zijn, maar toch). Tja, dan kijk ik er niet gek van op.Tussendoor schreef: ↑15 mei 2023 10:37 Deze wielrenners hadden zeker ook allemaal een zonnebril op....
https://www.gelderlander.nl/home/joey-w ... ~a543fbcd/
Mbt bril: Zou dat het ongeval na het omdraaien bordjes hebben voorkomen? Denk het niet.
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Zou verboden moeten worden..........
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Dat weet ik niet, maar met een prizm trail kan ik prima de UHR routes rijden, met een normale zonnebril kom ik daar niet ongeschonden door.
Tuurlijk het is een combo. Ik let altijd echt erg op.
Maar iedereen let wel eens niet op, als je dan net iets tegenkomt lig je allemaal.
Maar iedereen let wel eens niet op, als je dan net iets tegenkomt lig je allemaal.
Zelf opletten is ook helemaal niet nodig, gewoon vol door rood/over een kruising knallen kan ook prima want toertocht heeft parcours toch gewoon afgezet ?
Ook wel eens meegemaakt als je tegengesteld op zo'n route fietst dat je idd flink moet opletten dat je er wel langs komt.
En dat van die fietser in de sloot, vraag me af wat andere kant van het verhaal is want om met 20 man iemand in te halen en die persoon dan ook netjes in de sloot te duwen is best knap. (en om dan niet met de groep te vallen)
Reacties op facebook zijn ook weer zo standaard.
En dan iemand die linkje stuurt van een dames wielerploeg en dat die Joey gaat roepen bingo dat zijn ze... (kan 0,01% vermoed ik)
Ook wel eens meegemaakt als je tegengesteld op zo'n route fietst dat je idd flink moet opletten dat je er wel langs komt.
En dat van die fietser in de sloot, vraag me af wat andere kant van het verhaal is want om met 20 man iemand in te halen en die persoon dan ook netjes in de sloot te duwen is best knap. (en om dan niet met de groep te vallen)
Reacties op facebook zijn ook weer zo standaard.
En dan iemand die linkje stuurt van een dames wielerploeg en dat die Joey gaat roepen bingo dat zijn ze... (kan 0,01% vermoed ik)
- fredmtb-sport
- Forum-lid
- Contact
Op UHR routes ook bij zonnig weer toch idd de lichte bril om genoeg te zien. Maar licht/donker is gewoonweg niet lekker.wasbeer2006 schreef: ↑15 mei 2023 13:08 Dat weet ik niet, maar met een prizm trail kan ik prima de UHR routes rijden, met een normale zonnebril kom ik daar niet ongeschonden door.
Enne "als je dan net iets tegenkomt lig je allemaal". Daarom liever solo of hele dag op kop
Met grote groepen tegenwoordig wielrennen op de openbare weg?
Leuk hoor die verhalen over de goede zonnebril, wel of geen zon tegen, samen rijden of alleen, een stelletje grapjassen die de route omleggen.
Waar welke halve gare ambtenaar vond het een tof idee om dit soort obstakels op de openbare weg aan te leggen:

Waar welke halve gare ambtenaar vond het een tof idee om dit soort obstakels op de openbare weg aan te leggen:

Live fast; die young. mijn blog
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
W.s. helemaal geen ambtenaar maar de beheerder van het park. Zullen normaal.veel kinderen lopen denk ik ( op zoek naar routebordjes om om te keren)
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
dat filmpje slaat echt nergens op. Lijken met die optrek test ook dik 120 te rijden waar je hooguit 60 mag, (al hebben ze daarvoor wellicht de weg tijdelijk af mogen zetten).DDX schreef: ↑16 mei 2023 16:16 Anwb doet even voor hoe je een fietser inhaalt ;
https://www.youtube.com/watch?v=2a58RYXYeCI&t=202s
Overigens bedenkt wel dat ze bij dat fietser inhaal moment (waarschijnlijk) met twee auto's dicht achter elkaar rijden en dat de tweede auto dus nul overzicht heeft. En dat het dus mogelijk nog veel gevaarlijker was dan het lijkt.
Volgens mij met nog geen meter tussenruimte en ook nog met hoge snelheid.!DDX schreef: ↑16 mei 2023 16:16 Anwb doet even voor hoe je een fietser inhaalt ;
https://www.youtube.com/watch?v=2a58RYXYeCI&t=202s
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless