Wielerseizoen 2023
-
uninvitedguest
- Forum-lid
Tsja, Vingegaard en Roglic zijn volgens velen hier doodsaai om naar te kijken.
Evenepoel is dan weer een vrucht van een bepaalde boom en vul maar verder in volgens diezelfden.
Wanneer doe je het als renner dan wel goed???
Als wielerliefhebber kun je eigenlijk niet anders dan diep je hoed afnemen voor de beste man gezien zijn palmares op zijn 23e.
't is een kleurrijk figuur die de koers mee kleurt, overal waar hij aan de start verschijnt.
En nee, ik koester geen bijzonder warme gevoelens voor RE, maar kan wel respect opbrengen voor zijn prestaties.
Hij moest het voorjaar voor gans België en Quick Step in het bijzonder ff redden.
Hij maakt het toch maar mooi even waar.
Evenepoel is dan weer een vrucht van een bepaalde boom en vul maar verder in volgens diezelfden.
Wanneer doe je het als renner dan wel goed???
Als wielerliefhebber kun je eigenlijk niet anders dan diep je hoed afnemen voor de beste man gezien zijn palmares op zijn 23e.
't is een kleurrijk figuur die de koers mee kleurt, overal waar hij aan de start verschijnt.
En nee, ik koester geen bijzonder warme gevoelens voor RE, maar kan wel respect opbrengen voor zijn prestaties.
Hij moest het voorjaar voor gans België en Quick Step in het bijzonder ff redden.
Hij maakt het toch maar mooi even waar.
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Op zich wel grappig: Wout moest P-R winnen maar had op het beslissende moment een lekke band waardoor zijn enige concurrent bij hem wegreed. Door veel Vlamingen hier wordt hij daarom niet heel positief weggezet.
Remco wint LBL makkelijk omdat zijn enige concurrent uitvalt en hij is meteen een halfgod. En dan krijgen de Nederlanders het verwijt dat het aan de ploeg ligt waar Remco voor rijdt, dat ze liever een ander zien winnen

Remco wint LBL makkelijk omdat zijn enige concurrent uitvalt en hij is meteen een halfgod. En dan krijgen de Nederlanders het verwijt dat het aan de ploeg ligt waar Remco voor rijdt, dat ze liever een ander zien winnen
Laatst gewijzigd door Ernie C. op 24 apr 2023 11:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Campagnolo Ultra Dork
Precies ik ook. Los van wat hij presteert, want dat is gewoon klasse. Heeft ook niets mee te maken dat het een Belg is. Was het een Nederlander geweest had ik precies zo gereageerd.daniel1975 schreef: ↑24 apr 2023 01:36 Tsja, voetballers als Tadic of Suarez hebben ook fans…..
Bizar om te zien hoe sommigen vol vuur schieten als het wonderkind wordt aangepakt. Waarom mogen wij gewoon niet een hekel hebben aan dat gedrag?
Ik ben allergisch voor zulk haantjes gedrag, ongeacht welke sport of nationaliteit.
Over jezelf zeggen: "Mooie foto he...echt een mooie foto"...
Dat hoor je Wout van Aert, MvdP of Pogicar echt niet over zichzelf zeggen.
Ja wellicht, maar Benoot staat qua niveau ook gewoon een trapje lager dan de echte grote jongens. Die had gisteren echt niet van Evenepoel gewonnen als hij volledig op LBL gefocust zou hebben.
Ik vrees dat hij ook gewoon een subtopper is, mist de firepower van de groten. Zeker geen veelwinnaar (want heeft geen sprint), wint Kuurne dit jaar en haalt ereplaatsen of knecht elders. Mij lijkt hij naar verwachting te presteren.
Laatst gewijzigd door raven14 op 24 apr 2023 11:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Uiteraard niet maar b.v. op het niveau van Healy en Pidcock in de Waalse koersen was wel leuk geweest.
Nu had ik toch een beetje het idee de piek lag bij KBK en Strade Bianche en hij daarna een beetje door is blijven modderen.
Nu had ik toch een beetje het idee de piek lag bij KBK en Strade Bianche en hij daarna een beetje door is blijven modderen.
Campagnolo Ultra Dork
Ik vind persoonlijk dat hij te veel als kopman wordt ingezet, bij gebrek aan Roglic/Vingegaard in koersen waar die mannen iets zouden kunnen betekenen. Tussen de huidige lichting toppers komt hij dan gewoon tekort - een goeie ploeg rond hem kan dat niet altijd compenseren.