Vandaag reed er 1 mee tijdens de clubrit,moest 3x kijken welk merk het was.boswielrenner schreef: ↑19 mar 2023 08:18 Wat Aethos een knappe fiets maakt is het gewicht. Je kan een fiets opbouwen in maat 58 die ver onder de 7 kilo komt en met schijfremmen en "normale" onderdelen en dat is best knap. Ik vind de Aethos er alleen erg 2018 uit zien met de kabels buitenlangs en zadelpenklem. Ook het gebrek aan decals of heel weinig decals vind ik niet zo mooi. Het frame wordt er zo kaal en een beetje saai van alsof je iets mist. Just My 2 cents.
Specialized
Sensa GF White edition.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4
- daniel1975
- Forum-lid HC
Oke, ik mag toch wel weer even lachen om mijn favoriete marketingafdeling 
https://www.fiets.nl/reviews/reviews-mt ... d-epic-wc/
Een fiets die het slechtste van een fully (bewegende delen) en een hardtail (gebrek aan vering) combineert en alles net niet doet. Is niet lichter dan de lichtere top-fully's en dat wordt dan ook nog behaald door een wielsetje van 1240gr te monteren.
En voor het schamele bedrag van 12.5K moet je zelf nog een dropperpost naar keuze kopen
Voor dat geld kun je beter een lekkere topfully kopen of een fijne middenmoot fully + hardtail. Incl dropper

https://www.fiets.nl/reviews/reviews-mt ... d-epic-wc/
Een fiets die het slechtste van een fully (bewegende delen) en een hardtail (gebrek aan vering) combineert en alles net niet doet. Is niet lichter dan de lichtere top-fully's en dat wordt dan ook nog behaald door een wielsetje van 1240gr te monteren.
En voor het schamele bedrag van 12.5K moet je zelf nog een dropperpost naar keuze kopen

Voor dat geld kun je beter een lekkere topfully kopen of een fijne middenmoot fully + hardtail. Incl dropper

People listen to reply, not to understand
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus eigenlijk die S staat voor Supercaliber-works 

- daniel1975
- Forum-lid HC
Misschien zelfs wel té gewoontjes.
Maar technisch prachtig licht frame, veel plezier ermee.
Overbodige lijntjes ga je je op den duur aan irriteren. En als je een ander kleurtje wil is een retourtje Unlimited snel gedaan.daniel1975 schreef: ↑16 mei 2023 21:32 Misschien zelfs wel té gewoontjes.
Niet zijken maar reiden !