Commentaar op commentaar
- daniel1975
- Forum-lid HC
Belleghem hier dus weer totaal niet. Dat zoetsappige gewauwel vind ik heel onprettig. Heb soms ook het idee dat Kroon er het zijne van denkt.
Kroon en Boogie idd erg prettig commentaar.
Kroon en Boogie idd erg prettig commentaar.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Ah, dat wist ik niet. Luister ik nietEl Pistolero schreef: ↑20 apr 2023 16:24Michael zit wel in de wielerpodcast van de NOS.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vind ik ook.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Neukverhalen van Nelissen?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Kneteman als co-commentator bij de mannekoers lijkt me echt geweldig! Ze heeft koersinzicht, ze neemt zich geen blad voor de mond (tis een Kneteman
) en ze heeft humor.
Laten we een petitie indienen!
Laten we een petitie indienen!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
Klein_Verzet
- Forum-lid
In den beginne moest ik niet veel van Jeroen en Karsten hebben, maar gaandeweg ben ik de rustige manier waarop dit duo verslag doet en verhaal maakt meer gaan waarderen. Ik beken dat ik tegenwoordig veel liever naar hen luister dan naar de alwetende JdC en die verschrikkelijke KvN. Maar ... als Renaat Schotte de Giro mag verslaan dan ben ik verkocht: "Bon giorno, girini."
-
i-mac
De alwetende José De Cauwer heeft natuurlijk tonnen ervaring in het wielrennen. kvN daarentegen .... die denkt dat evenaar door zijn gat loopt.Klein_Verzet schreef: ↑21 apr 2023 11:13In den beginne moest ik niet veel van Jeroen en Karsten hebben, maar gaandeweg ben ik de rustige manier waarop dit duo verslag doet en verhaal maakt meer gaan waarderen. Ik beken dat ik tegenwoordig veel liever naar hen luister dan naar de alwetende JdC en die verschrikkelijke KvN. Maar ... als Renaat Schotte de Giro mag verslaan dan ben ik verkocht: "Bon giorno, girini."
Kijken op de Belg is sowieso vele malen leuker dan Eurosport of Ned 1 ( mocht die überhaupt nog verslag doen van een live koers ). Als die verhalen op de irritante toon van Karsten K ( verhalen uit eigen koers verleden
) interesseren mij echt niet. Maarten D was dan wel iets beter maar die vreselijke Herbert D…. Affin dan nog liever zonder geluid.
Het zou me leuk lijken mocht er iemand aanschuiven die ook veel verstand heeft van zaken qua techniek en zich er ook in heeft verdiept. ( misschien iemand van het forum ?? ). Niet dat ouwe gezanik van Maarten D over kaders van 2 kg zoals Merckx ze altijd bouwde en niets anders als er iemand gevallen was. Of op een ettelijke walgelijke manier uitlegt dat er nu wel 12 kransjes gebruikt worden. Alsof mijn moeder die toevallig een koers kijkt nog uitleg moet hebben over de techniek.
Nee ! dan liever op de GCN achtige manier waar mensen die zich verdiepen in de techniek en van koers houden, iets leren over synchroon schakelen of over tubeless / tubes en of afstelling prof vs forumleden ( spacer cowboys ). Nu zijn er mensen die vanwege de sponsor content niets van GCN moeten hebben, maar de technische uitleg is wel 30 jaar verder dan die van Maarten D of Herbert D.
Het zou me leuk lijken mocht er iemand aanschuiven die ook veel verstand heeft van zaken qua techniek en zich er ook in heeft verdiept. ( misschien iemand van het forum ?? ). Niet dat ouwe gezanik van Maarten D over kaders van 2 kg zoals Merckx ze altijd bouwde en niets anders als er iemand gevallen was. Of op een ettelijke walgelijke manier uitlegt dat er nu wel 12 kransjes gebruikt worden. Alsof mijn moeder die toevallig een koers kijkt nog uitleg moet hebben over de techniek.
Nee ! dan liever op de GCN achtige manier waar mensen die zich verdiepen in de techniek en van koers houden, iets leren over synchroon schakelen of over tubeless / tubes en of afstelling prof vs forumleden ( spacer cowboys ). Nu zijn er mensen die vanwege de sponsor content niets van GCN moeten hebben, maar de technische uitleg is wel 30 jaar verder dan die van Maarten D of Herbert D.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless 
Je moet toch wel een verstokte technicus met zware dementie zijn, wil je een hele grote ronde van technische weetjes voorzien worden. Volgens mij is een racefiets daar veel te simpel voor. Bij de F1 is dat een stuk interessanter maar over zo'n auto is wat meer te zeggen, de verschillen zijn veel significanter en een F1-seizoen is ongeveer één grote ronde aan tv-tijd.
Campagnolo Ultra Dork
Je zou moeten blij zijn dat de alwetende Michel, van de ondertussen bekende currywuyts, vervangen is door Karl. Ja, hij heeft al wel eens een rare race-tactische kronkel gemaakt, maar hij laat zich tenminste sturen en overrulen door José. En die weet en begrijpt er inderdaad net iets meer van dan het gemiddelde forumlid alhier.Klein_Verzet schreef: ↑21 apr 2023 11:13In den beginne moest ik niet veel van Jeroen en Karsten hebben, maar gaandeweg ben ik de rustige manier waarop dit duo verslag doet en verhaal maakt meer gaan waarderen. Ik beken dat ik tegenwoordig veel liever naar hen luister dan naar de alwetende JdC en die verschrikkelijke KvN. Maar ... als Renaat Schotte de Giro mag verslaan dan ben ik verkocht: "Bon giorno, girini."
José is voor mij de bepalende factor voor welke zender ik kijk.