Wielerseizoen 2023
Jans, je kunt toch niet ontkennen dat dit met 2 maten meten is? Hier nog wat proza van Marijn: https://www.trouw.nl/sport/nee-vrouwen- ... ~bfb3a8c4/
Ik weet niet hoe gek Danny het gemaakt heeft in de auto. En ik vind het stukje van Marijn over Cancellara onschuldig. Maar ik geloof niet dat ik 1 bericht heb gelezen waarin iemand Marijn als schuldige heeft veroordeeld. Haar handelen wordt in twijfel getrokken. Dat wel.
Ik weet niet hoe gek Danny het gemaakt heeft in de auto. En ik vind het stukje van Marijn over Cancellara onschuldig. Maar ik geloof niet dat ik 1 bericht heb gelezen waarin iemand Marijn als schuldige heeft veroordeeld. Haar handelen wordt in twijfel getrokken. Dat wel.
Ik pak ze wel weer in de afdaling 
Jawel hoor, zij is schuldig aan het feit dat Danny gestraft is/wordt. (Volgens een aantal op het forum) Ik ben echt niet zo preuts hoor, had in een ver verleden collega's die op de wilde vaart gezeten hadden. Op vrijdagmiddag kwamen de verhalen. Nooit als ik er al bij stond, maar ik ging er vaak zelf bij staan. Dan is het niet meer of minder dan een keuze. Voor de mensen die zeggen dan Marijn nergens last van had, ze is toch niet meer als verslaggever gevraagd nadat ze bij de leiding gezegd heeft wat haar dwars zat?marsman schreef: ↑19 apr 2023 17:23 Jans, je kunt toch niet ontkennen dat dit met 2 maten meten is? Hier nog wat proza van Marijn: https://www.trouw.nl/sport/nee-vrouwen- ... ~bfb3a8c4/
Als dit laatste niet klopt, dan zit ik mis.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Goeie reactie Jans! Helemaal mee eens.Jans schreef: ↑19 apr 2023 18:03Jawel hoor, zij is schuldig aan het feit dat Danny gestraft is/wordt. (Volgens een aantal op het forum) Ik ben echt niet zo preuts hoor, had in een ver verleden collega's die op de wilde vaart gezeten hadden. Op vrijdagmiddag kwamen de verhalen. Nooit als ik er al bij stond, maar ik ging er vaak zelf bij staan. Dan is het niet meer of minder dan een keuze. Voor de mensen die zeggen dan Marijn nergens last van had, ze is toch niet meer als verslaggever gevraagd nadat ze bij de leiding gezegd heeft wat haar dwars zat?marsman schreef: ↑19 apr 2023 17:23 Jans, je kunt toch niet ontkennen dat dit met 2 maten meten is? Hier nog wat proza van Marijn: https://www.trouw.nl/sport/nee-vrouwen- ... ~bfb3a8c4/
Als dit laatste niet klopt, dan zit ik mis.
[en inderdaad deze discussie hoort eigenlijk in het off-topic topic thuis! Laat het hier aub over koers gaan…]
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Gaat Pogacar zondag nog een laatste keer etaleren?
En daarbovenop: zit Vingegaard zich nu in de handen te wrijven omdat de vormpiek van Pogacar duidelijk hoog en breed is? Elke dag extra op dit niveau maakt toch dat de piek in de tour waarschijnlijk minder hoog en/of minder breed zal zijn? Of werkt dat zo niet?
En daarbovenop: zit Vingegaard zich nu in de handen te wrijven omdat de vormpiek van Pogacar duidelijk hoog en breed is? Elke dag extra op dit niveau maakt toch dat de piek in de tour waarschijnlijk minder hoog en/of minder breed zal zijn? Of werkt dat zo niet?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Nee zo werkt het inderdaad niet. Alhoewel ook zijn krachten niet oneindig zijn. Hij gaat zeker even moeten rusten na deze maand.
En zondag heeft hij Evenepoel tegenover zich, toch een zeer geduchte concurrent voor deze koers!
En zondag heeft hij Evenepoel tegenover zich, toch een zeer geduchte concurrent voor deze koers!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind