Wielerseizoen 2023
-
- Forum-lid
Wie was trouwens (een van de) eerste(n) die op dit forum er de naam van Danny Nelissen bij moest noemen?
Onfatsoenlijk wellicht inderdaad. Wat ik erover gelezen heb (de versie van Marijn, want Danny hebben we niet gehoord) vond ik ook vrij lomp overkomen. Maar om iemand daar levenslang voor te beschadigen (want je weet dat zo'n column in de huidige tijdsgeest zo'n effect heeft) gaat veel en veel te ver wmb. En dan nu huilen dat je het niet zo bedoeld had, misselijkmakend

Mag ik als vrouw zeggen dat ik het vooral misselijk vind als iemand in de auto regelmatig vulgair is? Zoals een ander zei, ieder heeft zijn grenzen, maar die moeten wel overeen komen met de grenzen van Danny of de grenzen van een aantal reageerders?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daar kan ik voor een redelijk deel in mee gaan.53x11 schreef: ↑17 apr 2023 20:33Aangepakt door de media/NOS/publieke opinie bedoel je dan denk ik? Dat lijkt me een verdedigbaar standpunt. In tegenstelling tot het aanrekenen van Marijn de Vries voor de hetze.daniel1975 schreef: ↑17 apr 2023 20:09 Blijft mijn standpunt hierin dat Danny onevenredig hard gepakt wordt nu.
En dáár schuurt het bij mij.
Wel met de kanttekening dat een social media actief persoon als Marijn dit had kunnen voorzien.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Maar Marijn mag er wel de dupe van zijn en Danny niet?
We leven in een tijd waarin iedereen zich wentelt in slachtofferschap. Kom op zeg, een paar vieze opmerkingen, waar gaat dit over?Jans schreef: ↑17 apr 2023 21:31Maar Marijn mag er wel de dupe van zijn en Danny niet?
Iedereen moet maar gesloopt worden omdat iemand anders zelf vindt dat zijn of haar grenzen zijn overschreden: Tom Egbers, Jack van Gelder, Matthijs van Nieuwkerk, Danny Nelissen. Het is te triest voor woorden.
En we weten niet eens in hoeverre de verhalen allemaal kloppen.
Gezien de voorgeschiedenis (inclusief de acties die Marijn de Vries al had uitgevoerd om haar ongenoegen te uiten) vind ik dat eerlijk gezegd volkomen irrelevant.daniel1975 schreef: ↑17 apr 2023 21:19Daar kan ik voor een redelijk deel in mee gaan.53x11 schreef: ↑17 apr 2023 20:33Aangepakt door de media/NOS/publieke opinie bedoel je dan denk ik? Dat lijkt me een verdedigbaar standpunt. In tegenstelling tot het aanrekenen van Marijn de Vries voor de hetze.daniel1975 schreef: ↑17 apr 2023 20:09 Blijft mijn standpunt hierin dat Danny onevenredig hard gepakt wordt nu.
En dáár schuurt het bij mij.
Wel met de kanttekening dat een social media actief persoon als Marijn dit had kunnen voorzien.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Weet niet of dit artikel hier al gedeeld is https://www.ad.nl/show/marijn-de-vries- ... ~a0b1e747/
Hiermee is Marijn wat mij betreft af. Het viel dus volgens haar ook wel mee, maar toch koos ze ervoor om Danny voor de trein te gooien. En niet de directie van de NOS. Ze had best wat meer algemeen kunnen schrijven over haar ervaringen, zonder Danny zo duidelijk als dader op te pennen.
Het spijt me, maar dit is gewoon een afrekening uit het verleden. Ik heb ook met twijfel gekeken naar het optreden van Aïcha bij Beau even geleden. Drama queen. Beide komen bij mij over als kwetsbaar maar ook een tikkeltje vilein. Ze zijn schofterig behandeld. Zeker. Maar ik had mijn rug gerecht, een hele dikke middelvinger opgestoken en met opgeheven hoofd vertrokken. Ik geloof echt dat dit voor beide veel beter had geweest.
Hiermee is Marijn wat mij betreft af. Het viel dus volgens haar ook wel mee, maar toch koos ze ervoor om Danny voor de trein te gooien. En niet de directie van de NOS. Ze had best wat meer algemeen kunnen schrijven over haar ervaringen, zonder Danny zo duidelijk als dader op te pennen.
Het spijt me, maar dit is gewoon een afrekening uit het verleden. Ik heb ook met twijfel gekeken naar het optreden van Aïcha bij Beau even geleden. Drama queen. Beide komen bij mij over als kwetsbaar maar ook een tikkeltje vilein. Ze zijn schofterig behandeld. Zeker. Maar ik had mijn rug gerecht, een hele dikke middelvinger opgestoken en met opgeheven hoofd vertrokken. Ik geloof echt dat dit voor beide veel beter had geweest.
Ik pak ze wel weer in de afdaling