Benieuwd of ze deze dit jaar, met Pogacar aan de start, gaan nodig hebben.
Wielerseizoen 2023
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Van Vliet heeft de firma die de finishfoto bij de Ronde Van Frankrijk gecontracteerd voor de Amstel Gold Race.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
i-mac
Een serie foto's die mijn zoon nam tijdens de Brabantse Pijl.
https://www.instagram.com/p/CrD_GbXNZlR/
- Enzzo
- Forum-lid HC
Mooie foto’s! Mooie karakteristieke koppeni-mac schreef: ↑15 apr 2023 20:12 Een serie foto's die mijn zoon nam tijdens de Brabantse Pijl.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
En wat wordt het vandaag? SD Works die hun koers volledig op AvV af gaan stemmen?
Mannen wordt waarachter een formaliteit.
Mannen wordt waarachter een formaliteit.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Mannen wordt Valter want het is geen monument
Ik weet niet of Pogi weg kan komen. Ik vond Mauro Schmid ook er sterk vorige week.
Ik zie van Vleuten niet zo snel in topvorm komen. Die verwacht ik eigenlijk pas in de "grote" rondes.
Ik weet niet of Pogi weg kan komen. Ik vond Mauro Schmid ook er sterk vorige week.
Ik zie van Vleuten niet zo snel in topvorm komen. Die verwacht ik eigenlijk pas in de "grote" rondes.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
AvV kan altijd verrassen, al denk ik dat ze het niet gaat redden. Ik vind meer de manier van SDW vaak erg onaantrekkelijk.
Ik gok Persico vandaag.
Ik gok Persico vandaag.
de neutrale Shimano materiaalwagen moet Markus met SRAM helpen. 
- daniel1975
- Forum-lid HC
Jammer.
Gewoon de sterkste op de laatste Cauberg. Op zich heeft SD zich redelijk verstopt.
Markus en van Anrooij misschien wel de sterksten maar net pech op slechte momenten en Markus te weinig explosief om het op de laatste helling te doen.
Markus en van Anrooij misschien wel de sterksten maar net pech op slechte momenten en Markus te weinig explosief om het op de laatste helling te doen.
Campagnolo Ultra Dork
- Enzzo
- Forum-lid HC
Leuk om Dumoulin als analist te zien en horen bij de NOS!
Roxanne de Kneet was sowieso al mijn favoriet dus dat was ook leuk om via de NOS te volgen.
Maar nu twijfel ik: de laatste koers die Maarten Ducrot verslaat of gewoon weer gewoontegetrouw naar Karl en José schakelen?
Ik vind Ducrot altijd erg prettig als verslaggever maar het hangt er vanaf wie er naast hem zit. Als het die shorttrack mens is dan pas ik.
Roxanne de Kneet was sowieso al mijn favoriet dus dat was ook leuk om via de NOS te volgen.
Maar nu twijfel ik: de laatste koers die Maarten Ducrot verslaat of gewoon weer gewoontegetrouw naar Karl en José schakelen?
Ik vind Ducrot altijd erg prettig als verslaggever maar het hangt er vanaf wie er naast hem zit. Als het die shorttrack mens is dan pas ik.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind