Commentaar op commentaar
-
- Forum-lid
Parijs Nice met Renaat Schotte en naast hem Jan Bakelants, wat een verademing !
- Enzzo
- Forum-lid HC
Renaat & José is mijn favoriete combinatie. Helaas is daar nu de wat onkundige van nieuwkerke voor in de plaats gekomen.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
helukig geeft gij Ine Beyen naast zich.*
*In normaal Nederlands: Gelukkig heeft hij Ine Beyen naast zich.
Dit duo heeft blijkbaar de namen van de top in het dameswielrennen van buiten geleerd, te pas en te onpas laten ze wat namen de revue passeren.
Ja, dat dus. Kunnen herkennen van rensters blijft beperkt tot de 20 bekendste renners. Op zich is dat geen probleem... behalve als je dan bij elke aanval van een renster van ploeg X gaat denken dat het dan net degene is die je kent. Ik zou dan toch liever hebben dat ze vooral even voorwaardelijke of gewoon niets zeggen tot ze weten wie het dan echt is.
Zelfde met heel dat koerstactische van Van Gucht evenals zijn basiskennis van hoe het is om de fiets te zitten. Lijkt wel alsof die nog nooit een fiets van dichtbij gezien heeft.
Laatst gewijzigd door bartdr op 06 mar 2023 11:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- ophetkantje
- Forum-lid
Gisteren bij de NOS heel per ongeluk tijdens de samenvatting van Parijs-Nice hoorde ik Maarten Ducrot weer even. Dan is al het andere commentaar ineens weer zoveel beter. Die heeft inhoudelijk echt geen enkele zinnige inbreng.
Ach, ik zeg ook maar wat
-
- Forum-lid
Jan Hermsen met Bobbie ik Traksel dat is standaard Spotify over de speakers.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.