Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Wielerseizoen 2023

Enzzo
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Enzzo 04 mar 2023 22:42

daniel1975 schreef: 04 mar 2023 20:40 Welnee. Ik heb het absoluut niet voor Vollering, maar op de top van de adrenaline is het snel geroepen.
En als je zo vaak moet knechten snap ik dat je ook zelf eens wil winnen.
Precies!
(Maar ik had verwacht dat jij als zoon van een bloemenkweker wat meer voeling zou hebben met Vollering ;) )
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind

bakboord1
Forum-lid

bakboord1 04 mar 2023 22:53

hayes schreef: 04 mar 2023 19:48 Ja, want quasi iedereen neemt over als ze bij Van Vleuten in het wiel zitten... :roll: Beetje serieus blijven.

En het 'kutwijf' zegt me genoeg over Vollering, die al niet meteen de allerbeste reputatie heeft.

"Dat kan ik mij niet herinneren. Ik geloof niet dat ik zoiets heb gezegd, maar in het heetst van de strijd weet je dat nooit", :lol:
Lees als: ja; ik heb kutwijf geroepen.
Je hebt ambitieus, hyper ambitieus en dan heb je Vollering.
Op termijn wreekt zich dat vrees ik.
Chauvinisme is jou gelukkig geheel vreemd. 😳

Enzzo
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Enzzo 04 mar 2023 23:28

Niemand enig commentaar op het debacle bij Jumbo’s mannen vandaag? Dat was toch echt een gemiste kans met twee man toch? Beetje interne strijd daar?

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 04 mar 2023 23:45

JPAR schreef: 04 mar 2023 21:05Kutwijf?
Daarstraks ook gehoord dat vollering dat zou geroepen hebben en door nota Bene een ploegmaat die kopecky samen naar de finish reed. Iedereen vergeten misschien wie op het WK in Leuven Marianne vos en bij uitbreiding de hele Nederlandse ploeg genaaid heeft? Van Vleuten was ook al razend op Vollering toen!
Laatst gewijzigd door fiedoo op 05 mar 2023 07:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

fiedoo
Forum-lid HC

fiedoo 04 mar 2023 23:50

bakboord1 schreef: 04 mar 2023 22:53
hayes schreef: 04 mar 2023 19:48 Ja, want quasi iedereen neemt over als ze bij Van Vleuten in het wiel zitten... :roll: Beetje serieus blijven.

En het 'kutwijf' zegt me genoeg over Vollering, die al niet meteen de allerbeste reputatie heeft.

"Dat kan ik mij niet herinneren. Ik geloof niet dat ik zoiets heb gezegd, maar in het heetst van de strijd weet je dat nooit", :lol:
Iets benoemen zoals het gebeurd is noem jij chauvinisme? Als ik zie wat Remco hier al over zich heeft gekregen voor heel wat minder...
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

scottpch
Forum-lid HC

scottpch 05 mar 2023 07:46

Kopecky heeft tot aan de vlucht van Vollering weinig tot geen kopwerk verricht en zat in een "zetel", was dus uiteraard frisser dan Vollering.
Ik ben ook geen fan van SD Works omdat ze zoals fiedoo al aangeeft, vaak de koers afstemmen op v Vleuten zodat die maar niet wint, ipv zelf de koers te maken.
De ploeg is al zo sterk dat ze die fratsen niet nodig hebben om te kunnen winnen, ik heb het gevoel dat die aversie tegen Annemiek voortkomt uit de tijd van Anna vd Breggen die niet erg goed met haar door een deur kon...

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 05 mar 2023 07:56

Enzzo schreef: 04 mar 2023 22:42 (Maar ik had verwacht dat jij als zoon van een bloemenkweker wat meer voeling zou hebben met Vollering ;) )
Haha, mooi husselen van feiten :lol:
Boerenzoon uit de zeeuwse klei, maar nu werkzaam in de sierteeltsector.

Over Vd Breggen vs. Van Vleuten: lees Anna’s biografie even. Ze vertelt net even te vaak dat ze niet met AVV bezig is ;-)
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!

raven14
Forum-lid

Gebruikersavatar raven14 05 mar 2023 08:06

@Daniel inderdaad dat zegt genoeg.

Kopecky heeft de overwinning voor SD Worx uit de brand gesleept, jammer dat ze hem dan zelf niet mag verzilveren. En al zeker omdat Vollering er nog aan hing omdat ze het Kopecky vroeg, en Lotte braafjes luisterde.
Afbeelding

hayes

hayes 05 mar 2023 08:06

:roll:

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 05 mar 2023 09:23

Enzzo schreef: 04 mar 2023 23:28 Niemand enig commentaar op het debacle bij Jumbo’s mannen vandaag? Dat was toch echt een gemiste kans met twee man toch? Beetje interne strijd daar?
Benoot wordt geen tweede dus als ze Valter op kop hadden gezet was het hoogstwaarschijnlijk nog steeds een debacle geworden als ze dan al wel bij Pidcock waren gekomen.
Tactisch hebben ze het dus niet zo slecht gedaan en je kunt ze ook niet allemaal winnen.
Campagnolo Ultra Dork

bakboord1
Forum-lid

bakboord1 05 mar 2023 09:29

fiedoo schreef: 04 mar 2023 23:50

Iets benoemen zoals het gebeurd is noem jij chauvinisme? Als ik zie wat Remco hier al over zich heeft gekregen voor heel wat minder...
Net zoals Sporza altijd probeert de haat tussen België en Nederland zo groot mogelijk te maken wordt er hier een roddel bij gehaald die ik gisteravond enkel in de Vlaamse media terugvond.
Die roddel voegt imho niets toe aan de discussie over de koers die we tot dan toe hadden. Dat gebruik je enkel om iemand zwart te maken.

Enzzo
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Enzzo 05 mar 2023 10:16

bakboord1 schreef: 05 mar 2023 09:29 Net zoals Sporza altijd probeert de haat tussen België en Nederland zo groot mogelijk te maken ….
Ik kan je, als trouw lezer van de Sporza app en zeer trouw luisteraar van Sporza radio en loyaal kijker van Sporza tv, melden dat wat je hierboven zegt echt pure onzin is!!

Plaats reactie