Wielerseizoen 2023
Vind het allemaal ook niet zo bijzonder nog. In ieder geval niet meer bijzonder dan andere renners bij tijd en wijle laten zien. Jumbo heeft duidelijk ingezet op trainingskampen en hoogtestages: zet toprenners lange tijd bij elkaar met topbegeleiding en dan vind ik het niet raar dat ze vervolgens goed rijden in de eerste koers die er toe doet. Logisch gevolg...
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Precies, heeft altijd goede resultaten gereden, paar keer pech gehad ook in het verleden, maar hij zit net ff iest onder VA en VDP, met een stuk of vijf andere.
Niveau pidcock, pogi etc in de klassiekers.
Was een leuke wedstrijd, maar de wedstrijd wordt wel minder qua aanzien zonder de echte toppers.
Zo werkt dat nou eenmaal, hoe vervelend ook. Als Pogi en Vinegard niet naar de Tour gaan is het meteen een minder aansprekende titel.
Niveau pidcock, pogi etc in de klassiekers.
Was een leuke wedstrijd, maar de wedstrijd wordt wel minder qua aanzien zonder de echte toppers.
Zo werkt dat nou eenmaal, hoe vervelend ook. Als Pogi en Vinegard niet naar de Tour gaan is het meteen een minder aansprekende titel.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Jumbo Visma op kop in Kuurne-Brussel -Kuurne zoals een rit in de Tour.
Ik ben niet zo naïef om te geloven dat het enkel met training te maken heeft, al geloof ik dan weer wel dat alle renners allemaal hetzelfde "trainen".
Ik ben niet zo naïef om te geloven dat het enkel met training te maken heeft, al geloof ik dan weer wel dat alle renners allemaal hetzelfde "trainen".
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
D’n Tiesj!
En Jumbo 2, en winnen ook nog even de pelotonsprint…..
Benieuwd hoe het straks is als het écht om de knikkers gaat.
En Jumbo 2, en winnen ook nog even de pelotonsprint…..
Benieuwd hoe het straks is als het écht om de knikkers gaat.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Elke overwinning telt, maar denk dat de gemiddelde vlaming een lokale koers hoger aanslaat.
Maar laten we realistisch zijn: dit is zowel in die zandbak als in Vlaanderen klein bier.
Vanaf RVV worden pas de echte prijzen verdeeld.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
El Pistolero
- Forum-lid
Merijn Zeeman gaf al eerder aan, de eerste pannenkoeken worden verdeeld onder de kinderen. Over dat wielrennen in de zandbak, daar moeten ze echt mee stoppen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Hoogmoed komt voor de val.El Pistolero schreef: ↑26 feb 2023 17:35 Merijn Zeeman gaf al eerder aan, de eerste pannenkoeken worden verdeeld onder de kinderen. Over dat wielrennen in de zandbak, daar moeten ze echt mee stoppen.
Dat is zo, maar QS heeft momenteel niet de kwaliteit om Vlaamse klassiekers te winnen, tenzij in een sprint met Jakobsen. Het is nog maar de vraag of Asgreen zijn oude niveau terug weet te halen.daniel1975 schreef: ↑26 feb 2023 17:23Elke overwinning telt, maar denk dat de gemiddelde vlaming een lokale koers hoger aanslaat.
Maar laten we realistisch zijn: dit is zowel in die zandbak als in Vlaanderen klein bier.
Vanaf RVV worden pas de echte prijzen verdeeld.
Budgetair wordt het moeilijk om een degelijk team rond Remco te bouwen en ook nog een klassieke topploeg te hebben.
Ik zie ze ook in de RvV niet scoren, tenzij Asgreen miraculeus verrijst.