Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Vandaag, aan de voet van de Camerig. 11,8° in de schaduw. Het voorjaar zit in de lucht!
Nagenoeg windstil, erg rustig op de wegen. Soms een post apocalyptisch gevoel wanneer je op anders drukke wegen helemaal alleen rijdt.
Nog even soort van gezelschap gehad van een rijder van SD Worx, bezig met interval bergop. In de rustpauzes kon ik steeds inhalen, al merk je het verschil in vermogen, leeftijd en fiets (ik op de gravelbike) snel genoeg.
Nagenoeg windstil, erg rustig op de wegen. Soms een post apocalyptisch gevoel wanneer je op anders drukke wegen helemaal alleen rijdt.
Nog even soort van gezelschap gehad van een rijder van SD Worx, bezig met interval bergop. In de rustpauzes kon ik steeds inhalen, al merk je het verschil in vermogen, leeftijd en fiets (ik op de gravelbike) snel genoeg.
Dogma F
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zou het volledig op de fiets gooien
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Wat een uitzicht !
Heb zo'n vermoeden dat vermogen, hoeveelheid training en leeftijd toch de grotere rol speelde
Dogma F
- daniel1975
- Forum-lid HC
Utrecht was ook de hele dag grijs. In het donker naar mijn werk gefietst en 's avonds met lichte miezer weer terug. Nog even een pakketje opgehaald bij Mantel. Morgen vrij, dan hopelijk minder saai grijs weer
Live fast; die young. mijn blog
-
hayes
Hah. En dat is eigenlijk de natste plek van België
Ik kijk met lichte tegenzin naar het weerbericht van de volgende twee weken. Continu 5-6 )C en 's nachts -2 à +1)c en steeds een irritante wind. Dit weekend dus 5 graden met 5Bft Noordenwind. Dat voelt dus aan als vriezen.
't Is nog maar eind februari, maar een paar dagen even windstil en zon. Dank u.