Veldrijden 2022-2023
-
- Forum-lid
Had ie iets harder moeten fietsen...
Als het in de Tour-periode is uitgerekend, is hij toch net zo beroerd in zijn professionele voorbereiding als MvdP

Niet zijken maar reiden !
Overduidelijk een gebrek aan begeleiding. Als ze Jan Boven nu gewoon op de slaapkamer laten post vatten om meerderes scenario'smet Wout door te nemen, weet je zeker dat hij geen ouderschapsverlof gaat opnemen.
Campagnolo Ultra Dork
Blijft zalig om zien.
Hun gezamenlijke aanval in de TdF 22

Er is nog een betere foto als ze beslissen om de vlucht te stoppen waar ze ook beiden lachen.
Die gasten fietsen gewoon zot graag.
Hun gezamenlijke aanval in de TdF 22
Er is nog een betere foto als ze beslissen om de vlucht te stoppen waar ze ook beiden lachen.
Die gasten fietsen gewoon zot graag.
-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
De Keukenkampioen-na competitie bedoel je? 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Kuypers. Ik ben echt benieuwd wat die volgend seizoen kan tonen.
Kerel van de streek. Mooi verhaal.
Twee maanden full time renner en zesde op het Wk.
Kerel van de streek. Mooi verhaal.
Twee maanden full time renner en zesde op het Wk.
Ik weet niet wat de keukenkampioen is maar de superprestige wordt gesponsord door telenet.
De Superprestige is de oudste cyclocrosscompetitie.
Nys won dat klassement zo maar even 13 keer (winst in 64 SP-crossen). Neen niet zo maar even komen cherry-picking rond nieuwjaar en de kampioenschappen, maar vijf maand domineren. Voorlopig doet niemand het hem na.
Lars wint vandaag superprestige (krijgt daar ook leuk zakgeld voor). En staat mooi op zijn palmares. Echte veldrijders rijden voor klassementen. Lars is een echte veldrijder en bovendien naast de fiets een topkerel.