Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
Hier ook in het verleden regelmatig tijdens een lange solo duurrit FM op de telefoon welke via draadje van de oordopjes werd ontvangen. Lekker om de tijd te doden.
Op mijn iphone moet ik ook data “verstoken” om fm te ontvangen. Helaas.
5 uurtjes continu data gaat toch wel wat data door.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
Het beste wat ik bij de inductiekookplaat kreeg is de grillplaat die je op twee pitten kunt zetten. Die gebruik ik echt vaak.daniel1975 schreef: ↑28 jan 2023 15:03 I know!
Wil ook wat fijne spullen aanschaffen, bewust laatste tijd niet gedaan omdat die nieuwe keuken al langer in gedachten zat.
Goede wok en goede sauteuse vind ik belangrijk. Gewone pannen is gewoon goed goed genoeg.
Campagnolo Ultra Dork
Heb je nog een abbo van 3gb ofzovincent75 schreef: ↑29 jan 2023 18:17 Hier ook in het verleden regelmatig tijdens een lange solo duurrit FM op de telefoon welke via draadje van de oordopjes werd ontvangen. Lekker om de tijd te doden.

Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4
Cannondale Topstone 4
DAB+ hier!daniel1975 schreef: ↑29 jan 2023 12:16 Waarom zou je FM willen hebben als je alle radiozenders via 4/5G kunt krijgen.
WiND 56 - 2020
Gaat om radio/streaming via de telefoon.DAB+ via de telefoon gaat niet zover ik weet.jwkeij schreef: ↑30 jan 2023 21:28DAB+ hier!daniel1975 schreef: ↑29 jan 2023 12:16 Waarom zou je FM willen hebben als je alle radiozenders via 4/5G kunt krijgen.
Sensa Gulia G2.
Cannondale Topstone 4
Cannondale Topstone 4
- borgmonster
- Forum-lid
Hier via Simpel betaal ik een tientje voor onbeperkt bellen (maar dat heb ik nog nooit opgemaakt), 500 sms-jes en 14 GB data per maand.
Ook de GB en sms heb ik nog nooit opgekregen.
Op de fiets heb ik nooit oortjes in. Ik geniet van de natuurgeluiden. Ben gelukkig bij elke vogel die ik hoor.

ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Ik heb onbeperkt bellen en data van mijn werkgever. En ik heb ook een zo minimaal mogelijk prive-abo die ik in de vakantie gebruik, de data is zo op, bellen (ik geloof 120 min per maand) maak ik werkelijk nooit op. Ik bel eigenlijk bijna nooit sinds we whatsapp hebben.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
- Forum-lid HC
Das een goeie ga ik meteen kopen binnenkort!Ernie C. schreef: ↑29 jan 2023 20:13Het beste wat ik bij de inductiekookplaat kreeg is de grillplaat die je op twee pitten kunt zetten. Die gebruik ik echt vaak.daniel1975 schreef: ↑28 jan 2023 15:03 I know!
Wil ook wat fijne spullen aanschaffen, bewust laatste tijd niet gedaan omdat die nieuwe keuken al langer in gedachten zat.
Goede wok en goede sauteuse vind ik belangrijk. Gewone pannen is gewoon goed goed genoeg.
We hebben met de keuken 1 fout gemaakt. Kookplaat met afzuiging, nu werkt dat super. Maar je kan niet makkelijk met pannen schuiven, daarnaast heb ik hem in het blad laten frezen, super mooi, maar heel onpraktisch.
Als de plaat erop ligt kan je de pan iets over het randje zetten, nu komen we steeds ruimte te kort. Heel irritant.....