Vond ik ook, geweldig grappig van Sweeck en terwijl zijn punt gemaakt. En vermits humor intelligentie is....
Veldrijden 2022-2023
Roepetoeters Mettepenningen en De Clercq zijn wel verbazend stil bij het behalen van de titel van hun poulain.Klein_Verzet schreef: ↑16 jan 2023 12:41 Vantourenhout zal dan geen ogen in zijn achterhoofd hebben, maar de toevalligheid waarmee hij direct na zijn laatste fietswissel volle bak reed, wat hij ook de keer ervoor na het "eerste foutje van zijn ploeg" deed, was mij te groot. Aan zijn oren zal ook niets mankeren en zoals de natuurkundige wetten ons leren heb je niet veel luchttrillingen nodig om waar te nemen dat er achter je dingen gebeuren die het daglicht niet verdragen. Kortom, onsportief en dus onverdiend, misschien zelfs laf.

Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

fiedoo schreef: ↑16 jan 2023 20:59Klein_Verzet schreef: ↑16 jan 2023 12:41Roepetoeters Mettepenningen en De Clercq zijn wel verbazend stil bij het behalen van de titel van hun poulain.![]()
![]()
KIJK. "Mensen vergeten snel": manager Mettepenningen haalt na nieuwe incidenten uit naar Sweeck met oude beelden, Vanthourenhout zelf sust
https://www.hln.be/veldrijden/kijk-mens ... ~ab8bb082/
i-mac schreef: ↑16 jan 2023 21:57fiedoo schreef: ↑16 jan 2023 20:59Klein_Verzet schreef: ↑16 jan 2023 12:41Roepetoeters Mettepenningen en De Clercq zijn wel verbazend stil bij het behalen van de titel van hun poulain.![]()
![]()
KIJK. "Mensen vergeten snel": manager Mettepenningen haalt na nieuwe incidenten uit naar Sweeck met oude beelden, Vanthourenhout zelf sust
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 

fiedoo schreef: ↑16 jan 2023 22:14Heeft totaal niks met elkaar te maken, sweeckx komt in een situatie waarbij hij zijn fiets meesleurt omdat hij slecht op de balk sprong,hij doet geen enkele beweging om iemand te hinderen en al zeker niet bewust! Gisteren daarentegen, ....i-mac schreef: ↑16 jan 2023 21:57fiedoo schreef: ↑16 jan 2023 20:59
![]()

Ik reageerde alleen op je bericht omdat je iets te vroeg was met je bericht over het roeptoeteren van Mettepenningen. Dat ze van mijn part blijven kibbelen tot ze het zelf zat zijn.
Heb het altijd voor Sweeck gehad maar nu is zijn geklaag toch onterecht. Bekijk de beelden van de tweede wissel beeld per beeld en je ziet dat hij zn verse fiets al krijgt als die van Vanthourenhout nog wordt afgegeven, zijn voorwiel daar al haakt achter de vuile fiets van Vanthourenhout en hij zo die fiets meetrekt.
Hadden zijn mecaniciens zelf iets wakkerder geweest en vooral geleerd uit de eerste wissel hadden ze dat kunnen vermijden. Maar vingerwijzen naar een ander is makkelijker.
En wat hij vandaag doet, zielig en kleingeestig. Stevig gezakt voor mij.
Hadden zijn mecaniciens zelf iets wakkerder geweest en vooral geleerd uit de eerste wissel hadden ze dat kunnen vermijden. Maar vingerwijzen naar een ander is makkelijker.
Wat je nu ziet en hoort kun je toch een beeld vormen wat de sfeer in die ploeg moet geweest zijn toen ze nog alle drie deel uitmaakten van het team. Dat Sweeck er niet altijd gelukkig was is een understatement maar het blijkt toch nog erger te zijn geweest dan wat er toen aan de oppervlakte is gekomen.
Toch gek dat ze bij de sausploeg dan een boete hebben gekregen.Pelep schreef: ↑16 jan 2023 22:33 Heb het altijd voor Sweeck gehad maar nu is zijn geklaag toch onterecht. Bekijk de beelden van de tweede wissel beeld per beeld en je ziet dat hij zn verse fiets al krijgt als die van Vanthourenhout nog wordt afgegeven, zijn voorwiel daar al haakt achter de vuile fiets van Vanthourenhout en hij zo die fiets meetrekt.
Campagnolo Ultra Dork
Doe anders eens de moeite om de beelden eens te herbekijken, op een deftig groot scherm.
https://sporza.be/nl/2023/01/15/de-fase ... 803904337/
Seconde 37. Je ziet zijn wiel al schuin zitten achter het achterwiel nog voor hij weg is met zijn fiets. En je ziet de mecanicien van Vanthourenhout met zijn achterwerk letterlijk minstens een halve meter achteruit in het lint.
De uitleg waarom een boete wordt gegeven staat er ook in. Net zoals erbij staat dat de boete wel wordt gegeven maar niet wordt aangenomen dat de hinder opzettelijk was.