Het grote 'off topic' topic
- Enzzo
- Forum-lid HC
Meer eentje voor het grote taaltopic deze.
(of het "links bashen topic" of het "laten we elke gelegenheid aanpakken om ons ongenoegen over Marokkanen te uiten topic" of gewoon het "ik roep ook maar weer iets zonder enige kennis van zaken topic")
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
-
El Pistolero
- Forum-lid
Zucht!
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
-
Fietsgenieter
- Forum-lid
Volgende week weer de zwemvliezen aan!
- Mehekachtohapi
- Forum-lid
Ik heb niet echt iets met voetbal, misschien ok niet echt iets met rellen, maar ik zou het toch erg mooi vinden als Marokko wereldkampioen wordt.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Ach toen feyenoord kampioen werd, was er een stuk meer gesloopt dan in een heel wk Marokko.
Niet dat het daarom goed is. Maar zaterdag in Rotterdam was het vooral veel getoeter.
Nog erger als het Argentinië wordt wat heeft die Messi het laatste jaar en zeker dit wk afgedaan voor mij.
Vervelend mannetje. Ronaldo is er normaal bij.
Niet dat het daarom goed is. Maar zaterdag in Rotterdam was het vooral veel getoeter.
Nog erger als het Argentinië wordt wat heeft die Messi het laatste jaar en zeker dit wk afgedaan voor mij.
Vervelend mannetje. Ronaldo is er normaal bij.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nou, wat mij betreft allebei gewoon dramatisch beroerde figuren zonder al te veel moreel besef.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- ophetkantje
- Forum-lid
Over moreel besef gesproken. Ronaldo ging (en gaat waarschijnlijk) van overal waar hij gewoond heeft regelmatig met zijn privejet even eten (en een gezellige avond hebben) in Marakesh of Qatar. Mijn mening is, dat het hebben en gebruiken van privejets in deze tijd sowieso van weinig moreel besef getuigd. En zeker voor het redelijk frequent vliegen voor een dinertje.
Ach, ik zeg ook maar wat
Waarom is het hebben van een privejet immoreel?ophetkantje schreef: ↑14 dec 2022 08:11 Over moreel besef gesproken. Ronaldo ging (en gaat waarschijnlijk) van overal waar hij gewoond heeft regelmatig met zijn privejet even eten (en een gezellige avond hebben) in Marakesh of Qatar. Mijn mening is, dat het hebben en gebruiken van privejets in deze tijd sowieso van weinig moreel besef getuigd. En zeker voor het redelijk frequent vliegen voor een dinertje.