Feller schijnen is niet hetzelfde als knipperen naar mijn bescheiden mening.colnagofreak schreef: ↑28 nov 2022 17:36Dat denk je dan, maar is het werkelijk ook zo?
Een continu werkend achterlicht is naar mijn mening net zo goed, zo niet beter. Knipperende en afwijkende achterlichten zorgen voor afleiding en irritatie.
Garmin Varia bike radar ja of nee
Courir c'est mourir un peu
-
- Forum-lid HC
Nee, dat is afwijkend van een continu werkend achterlicht.synapse schreef: ↑29 nov 2022 11:50Feller schijnen is niet hetzelfde als knipperen naar mijn bescheiden mening.colnagofreak schreef: ↑28 nov 2022 17:36Dat denk je dan, maar is het werkelijk ook zo?
Een continu werkend achterlicht is naar mijn mening net zo goed, zo niet beter. Knipperende en afwijkende achterlichten zorgen voor afleiding en irritatie.

Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Apart.
Maar goed, ik voel mij/waan mij/ben veiliger.
En dat is voor mij belangrijker dan de vraag of een lampje dat feller gaat schijnen bij de nadering van auto ook als knipperend kan of moet worden gezien.
Maar goed, ik voel mij/waan mij/ben veiliger.
En dat is voor mij belangrijker dan de vraag of een lampje dat feller gaat schijnen bij de nadering van auto ook als knipperend kan of moet worden gezien.

Courir c'est mourir un peu
-
- Forum-lid HC
Oh sorry dan had ik je verkeerd begrepen, het feller schijnen wordt idd niet gezien als knipperen en is dus niet verboden.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Toen ik de mijne kocht, kreeg ik een vaste mount mee, en een afneembare versie. Ik heb wel later een gopro verlengstuk gekocht om de Varia te kunnen gebruiken met een grote zadeltas. Die kwam anders voor de Varia te hangen, en werd daardoor onbruikbaar als radar en/of licht.
If eternity should fail ....
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb op elk van mijn 3 fietsen, met ronde zadelpen, een "Garmin Varia Seat-post Quarter Turn Mount " gemonteerd.

There's a time to live, but isn't it strange
That as soon as you're born you're dying
That as soon as you're born you're dying
Bij mij zat enkel die onderste op de foto (dus 3 maten rubber en losse verbinding met 'elastieken') in de doos. Wil de radar delen met m'n vrouw, dus een tweede bevestiging nodig zodat ie niet steeds van ene naar andere zadelpen hoeft