Oei, dat moet je 'domme' mensen even uitleggen.
Het grote domme vragen topic
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Wel met een enkel voorblad toch?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Mijn bontrager schoenen hebben ieder 1 boa sluiting en 2x klittenband. Na een stukje fietsen merk ik dat de schoenen vrij los zitten op de boa sluiting. Die draai ik aan en dan blijft het goed. Is dat gebruikelijk en is er iets aan te doen?
Momenteel geen echt probleem, in de winter met overschoenen heel vervelend.
Momenteel geen echt probleem, in de winter met overschoenen heel vervelend.
Dogma F
Ik bouwde een MTB op met SLX shifters die 9 speed bleken te zijn, terwijl ik dacht 10-speed te hebben. Had het niet meteen door.
Niet zijken maar reiden !
Ik heb laatst de boa sluiting van een northwave schoen vervangen. Die sprong steeds een aantal schakels losser. Het was of super klemvast zitten met mijn voet, of van dat net niet vast. Alsof je voet er uit kan schieten. Misschien heeft bontrager ook wel vervangingsonderdelen
Live fast; die young. mijn blog
Of het op voorraad is, weet ik niet. Meen dat BOA parts ook direct bij BOA te krijgen zouden zijn.rob74 schreef: ↑02 mei 2022 19:57 Ik heb laatst de boa sluiting van een northwave schoen vervangen. Die sprong steeds een aantal schakels losser. Het was of super klemvast zitten met mijn voet, of van dat net niet vast. Alsof je voet er uit kan schieten. Misschien heeft bontrager ook wel vervangingsonderdelen
Niet zijken maar reiden !
Ik heb bij al mijn fietsschoenen gemerkt dat na ongeveer een half uurtje ze wat losser lijken te zitten.
Was bij klittenband, zo'n ratel en bij boa- achtigen.
Even aanspannen en daarna is het over.
Geen idee waar het aan ligt.
Was bij klittenband, zo'n ratel en bij boa- achtigen.
Even aanspannen en daarna is het over.
Geen idee waar het aan ligt.
Courir c'est mourir un peu
De schoen wordt ook warmer (van kamer temp naar ca. lichaams temp) en zal daardoor ook iets uit zetten. En je huid/voet zal door de warmte In de schoen ook iets zachter worden (En zich dus anders gaan zetten zoals reeds gezegd)