Het grote domme vragen topic
Ik had mijn vraag anders moeten stellen. In plaats van kliko had ik recyclagepark moeten gebruiken. Dat is ook de plaats waar niet gebruikte kledij naartoe gaat.
Hoe blijven banden goed zitten op een velg als dit?
https://www.ffwdwheels.com/nl/road/tubu ... 1IEALw_wcB
https://www.ffwdwheels.com/nl/road/tubu ... 1IEALw_wcB
- thestudent
- Forum-lid HC
Met Lijm of tube tape ( maar das ook lijm ). En ook vooral door de druk die een tube ( in alle richtingen ) genereert al je hem oppompt.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Waarom wordt Thibaut Nys zo gehypet in België?
Het joch heeft zeker talent maar om hem nu met elke scheet "voorpagina"-nieuws te maken?
Behalve dat hij de zoon van is heeft hij één goed jaar gehad bij de junioren en een Europese titel bij de beloften.
Ik vermoed dat er in België gelijkwaardig talent rondrijdt dat ook wel deze aandacht verdient.
Het joch heeft zeker talent maar om hem nu met elke scheet "voorpagina"-nieuws te maken?
Behalve dat hij de zoon van is heeft hij één goed jaar gehad bij de junioren en een Europese titel bij de beloften.
Ik vermoed dat er in België gelijkwaardig talent rondrijdt dat ook wel deze aandacht verdient.
Het is een beetje dubbel. Ik snap heel goed wat jullie zeggen.
Aan de andere kant heeft hij een eigen reality 'soap'/programma. Dan vestig je uiteraard heel hard de aandacht op jezelf.
De jongere generatie is dan ook nog eens heel mondig en elk woord wordt uitvergroot.
Wat ben ik blij dat er op m'n 19de geen smartphones, social media,..; waren...
Evenepoel heeft hetzelfde meegemaakt. Een super talent, maar de (te) vroege exposure en het vele malen laten vallen van 'de nieuwe Merckx' heeft hemzelf geen goed gedaan.
Aan de andere kant heeft hij een eigen reality 'soap'/programma. Dan vestig je uiteraard heel hard de aandacht op jezelf.
De jongere generatie is dan ook nog eens heel mondig en elk woord wordt uitvergroot.
Evenepoel heeft hetzelfde meegemaakt. Een super talent, maar de (te) vroege exposure en het vele malen laten vallen van 'de nieuwe Merckx' heeft hemzelf geen goed gedaan.
Dat heeft Evenepoel ook wel op zichzelf afgeroepen.hayes schreef: ↑22 mar 2022 20:15 Het is een beetje dubbel. Ik snap heel goed wat jullie zeggen.