Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Is dat met die helm (hartslag) metingen nog wat geworden?
Heb ze vandaag ook binnen gekregen (besteld via bike24) en onderkant is ook dicht zoals op jouw foto.
Wel gek dus dat er veel foto's zien met gaas openingen.
Alsof ik nog niet genoeg schoenen had
Staat niet bij welke spaken,nippels interne velgbreedte of zie ik dat over het hoofd?in zijn webshop.
Wel een nette prijs.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb na een telefoontje naar hem ivm de mogelijkheden, een "stock" setje gekocht voor een prijs waar zelfs een "full" China setje niet tegenop kan.
Mijn velgen zijn 19 mm intern en 26 mm extern
Toen ik ze ging afhalen vertelde hij dat je in principe alles kan kiezen.
Spaken: Sapim race of Xray, en mogelijk ook DT
Nippels: Sapim alu of messing, en mogelijk ook DT
Naven: Als ik het goed heb bijna alles
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- boswielrenner
- Forum-lid
Specialized Tarmac Sl7 S-works frameset 2022.

Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Een Tunturi Cardio Fit FD 10 https://www.tunturi.com/nl/hometrainer- ... t-d10.html
Eens kijken of dit helpt bij de revalidatie.
Time is on my site.
Na de positieve recensie van Philippos eerder in dit topic, ook een paar leren Elysée handschoenen van Galibier gekocht. Comfortabele, mooi afgewerkte handschoenen.
Nu 2 ritten meengedaan, tussen 0 en 6 graden. Blij mee!
Ook van Galibier (ben al een paar jaar fan) een Izoard pro insulated gilet. Ik was “door Corona” helaas mijn Rapha insulated gilet ontgroeid. Ook deze is inmiddels getest en goedgekeurd! Enige minpunt t.o.v. rapha is het ontbreken van de tweezijdige rits.
Tot slot ben ik bezig mijn remschijven van Shimano om te zetten naar (stalen) campa discs. Dit onder invloed van het schijfremmen-topic hier op het forum.
Inmiddels 2 sets van 140mm (racer) en 1 set van 160mm (gravel) gekocht. Op de racewielen heb ik al een set gemonteerd. Mooi en goed is vooralsnog de conclusie.
Heb nu wel 2 sets Shimano discs 140mm (1 set XT, 1 set SLX/105) in de verkoop
Nu 2 ritten meengedaan, tussen 0 en 6 graden. Blij mee!
Ook van Galibier (ben al een paar jaar fan) een Izoard pro insulated gilet. Ik was “door Corona” helaas mijn Rapha insulated gilet ontgroeid. Ook deze is inmiddels getest en goedgekeurd! Enige minpunt t.o.v. rapha is het ontbreken van de tweezijdige rits.
Tot slot ben ik bezig mijn remschijven van Shimano om te zetten naar (stalen) campa discs. Dit onder invloed van het schijfremmen-topic hier op het forum.
Inmiddels 2 sets van 140mm (racer) en 1 set van 160mm (gravel) gekocht. Op de racewielen heb ik al een set gemonteerd. Mooi en goed is vooralsnog de conclusie.
Heb nu wel 2 sets Shimano discs 140mm (1 set XT, 1 set SLX/105) in de verkoop