Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je onderstreept vooral dat er veel aanstellers op een gravelbike zitten 
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Vandaag mijn Giant AnyTour RS 2 opgehaald. Lokale FM had het 2021 model nog staan. Deze heeft een vaste zadelpen en vork en Deore/Deore XT afgemonteerd. Voor €899 vond ik dit toch wel een zeer complete fiets voor het woon werken.
Eerst nog even getwijfeld om voor een CS2 van 2022 te gaan. Deze had belt drive met Nexus 8 maar ik vond de stappen tussen de versnellingen toch te groot. En 300eu verschil voor alleen iets minder onderhoud vond ik iets te veel van het goede.
Mooi de 2e auto uitgespaard en komend voorjaar de woonwerk rit maar eens oprekken naar 20km per rit ipv 8km enkele reis. Gewoon om dat het een fijne fiets is.
Eerst nog even getwijfeld om voor een CS2 van 2022 te gaan. Deze had belt drive met Nexus 8 maar ik vond de stappen tussen de versnellingen toch te groot. En 300eu verschil voor alleen iets minder onderhoud vond ik iets te veel van het goede.
Mooi de 2e auto uitgespaard en komend voorjaar de woonwerk rit maar eens oprekken naar 20km per rit ipv 8km enkele reis. Gewoon om dat het een fijne fiets is.
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Er is nog iets ergers.
Ik mag hopen dat ze er hier precies 0 van hebben verkocht......
Misschien kom je hier de IT mee in of een ander kinky feestje.
(cafeducycliste)
Ik mag hopen dat ze er hier precies 0 van hebben verkocht......
Misschien kom je hier de IT mee in of een ander kinky feestje.
(cafeducycliste)
-
i-mac
Broek samen deze trui ... Wie koopt dit toch?

Laatst gewijzigd door i-mac op 03 feb 2022 09:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Die dingen van Café du Cycliste zijn echt wel afgrijselijk, daar wil je toch niet in gezien worden.
Ik rijd in dezelfde kleding op de gravelfiets als op de koersfiets. Snelheid ligt meestal ook wat hoger dan die van de gemiddelde, bierdrinkende, houthakkershemd dragende, gravelfietser
Ik rijd in dezelfde kleding op de gravelfiets als op de koersfiets. Snelheid ligt meestal ook wat hoger dan die van de gemiddelde, bierdrinkende, houthakkershemd dragende, gravelfietser

Jawel, hoor! Al twijfel zelfs ik bij die bib die jij aankaart….TL@ schreef: ↑03 feb 2022 09:42 Die dingen van Café du Cycliste zijn echt wel afgrijselijk, daar wil je toch niet in gezien worden.
Ik rijd in dezelfde kleding op de gravelfiets als op de koersfiets. Snelheid ligt meestal ook wat hoger dan die van de gemiddelde, bierdrinkende, houthakkershemd dragende, gravelfietser![]()
Houthakkershemd heb ik niet en bier drinken (sowieso alcohol drinken) en dat cultiveren vind ik niet meer van deze tijd.
Doen wat jij leuk vindt, en waar jij blij van wordt, hoort dan wel weer bij deze tijd…….
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Abus Aventor, derailleurwieltjes en een ketting.
Drali Onice - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/