tour 2021
-
- Forum-lid
Ik gok zo dat Schelling morgen wel eens zou kunnen proberen in de vlucht van de dag te zitten 

Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Dat hoor ik vaak, maar ik heb het wel voor de Fransen.
Enkel de Parijzenaars kan ik niet luchten

De Fransen zijn chauvinistisch, maar dat zijn veel volken. De Belgen daarentegen zijn waarschijnlijk het minst chauvinistische volk ter wereld.
IK hou van de Franse slag, altijd iets minder efficient, maar geef mij 1000 keer liever het Franse leven dan bv de Duitse manier. Efficientie, properheid en werken. Werken werken!
Ik zou met veel plezier verhuizen naar Frankrijk. Zolang het onder Lyon is

Snap ik ook niet. Het komt soms op honderdsten aan bij tijdritten en hij vertrok bijna op 2. Op 0 was hij al beneden de ramp. Dat moet toch beter kunnen?? Niets tegen Pogi, integendeel, maar dat verdient eigenlijk een tijdstraf(je).
Ik neem toch aan dat de tijdwaarneming op basis van een transponder gaat, en niet op de vingers van de starter…..
- thestudent
- Forum-lid HC
De meeste tijdritten gaan op basis van een aantal gesynchroniseerde klokken. Een aan de start een aan de finish. Dus de starter telt de voorraf bepaalde starttijd af. Aan de finish klok je af. Finishtijd - starttijd is rittijd. Vrij simpel. Tegenwoordig zal een transponder mogelijk de daadwerkelijke starttijd vastleggen. Het probleem is wel dat die transponders lang niet zo accuraat zijn, in ieder geval eerder op tienden dan op honderdsten. De optische ogen die afklokken zijn als het goed is accurater dan de transponders. De uitslag van een sprint op de transponder data is soms ook anders dan op een finishfoto. Je starttijd gaat als het goed is wel altijd in op de vastgestelde tijd, dus ook als je te laat aan de start bent. Al dien je als renner gewoon de instructies van juryleden op te volgen en die je dus pas te starten als de klok het piepje aangeeft.
Gewoon straffen voor uitdelen, je volgt de instructies van de jury niet op.
Gewoon straffen voor uitdelen, je volgt de instructies van de jury niet op.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid HC
Of zo een poortje als ze bij Skien gebruiken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is wel erg Le Pen country. Zuidwest is niks mis mee,
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Volgens mij liggen daar de Alpen en de Ventoux 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Daar merk je in het dagelijkse leven weinig tot niets van. Maar je hebt geduld nodig om alles te regelen. Veel ambtenaren hebben eigen regels.
Nog een nadeel, plastic soep maakt bijna niemand zich druk over. Plastic laat je op het land liggen totdat het verbrokkelt, dan waait het vanzelf weg. Geen idee of heel Frankrijk daar zo slordig mee is