tour 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bizar, niet verwacht na gisteren.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
El Pistolero
- Forum-lid
Daarom juist wel! En ook nog even against all odds het geel door die helling de eerste keer kamikaze stijl ook te pakken. Niet te filmen die gast!
-
hayes
Wat een heerlijk generatie jonge wielrenners.
Attractief koersen, vol voor de overwinning gaan, niet gokken.
Het is hem zo hard gegund, de overwinning maar vooral het (symbolische) geel.
Attractief koersen, vol voor de overwinning gaan, niet gokken.
Het is hem zo hard gegund, de overwinning maar vooral het (symbolische) geel.
Laatst gewijzigd door hayes op 28 jun 2021 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Alleen die aanstellerij achteraf kan ik niet zo smaken, wat op de grond gaan liggen en dan nog wat janken op TV, allemaal er wat over (het is toch geen voetbal)
Verder enorm spektakel stuk. Toen we aan het kijken waren, werd hier gezegd, bij zijn eerste aanval; ja, dat is gedaan, mag blij zijn dat met dezelfde tijd over de streep komt. Ik zei toen al direct, dat is geen normale smurf, kan goed zijn dat ie em straks toch nog pakt (al had ik liever een landgenoot in het geel gezien)
Het was een straffe stunt, zonder twijfel.
Verder enorm spektakel stuk. Toen we aan het kijken waren, werd hier gezegd, bij zijn eerste aanval; ja, dat is gedaan, mag blij zijn dat met dezelfde tijd over de streep komt. Ik zei toen al direct, dat is geen normale smurf, kan goed zijn dat ie em straks toch nog pakt (al had ik liever een landgenoot in het geel gezien)
Het was een straffe stunt, zonder twijfel.

Kan best begrijpen dat het een emotionele gebeurtenis is, waarom zou je dat moeten verbergen. (of mogen mannen dat niet tonen?)
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
Ja, moeilijk te zeggen. Ik denk dat hij zo diep kan gaan dat je echt ff bij moet komen.
Maar ik moet zeggen valt me ook wel op, als ie wint ligt ie op de grond en als ie verliest rijd ie door.
Het is vaak wel na een relatief lange inspanning, na een sprint van 200m doet ie het meestal niet.
Die tranen snap ik nog wel, gewoon emotie, zware inspanning, druk, etc,
Maar wat een overwinning. Als zoiets dan in zijn hoofd zit, doet ie het vaak ook.
Maar ik moet zeggen valt me ook wel op, als ie wint ligt ie op de grond en als ie verliest rijd ie door.
Het is vaak wel na een relatief lange inspanning, na een sprint van 200m doet ie het meestal niet.
Die tranen snap ik nog wel, gewoon emotie, zware inspanning, druk, etc,
Maar wat een overwinning. Als zoiets dan in zijn hoofd zit, doet ie het vaak ook.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
En 1 van zijn kwaliteiten is toch wel extreem diep gaan. Als je kijkt wat voor inspanningen hij levert voordat hij naar de grond gaat.., Dan is het een amstel gold, kilometers achtervolgen en dan 600m sprinten. Gister was natuurlijk ook 800m sprinten bergop..., Dat zijn alleen al de finale inspanningen van tussen de 1 en 2 minuten.., Maar t gebeurd natuurlijk lang niet altijd, en zeker als ie m niet wint
dus het is ook wel een stuk ontlading lijkt me.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
En daar ongelooflijk snel van recupereert. Na zijn exploot bij de eerste passage, waar die toch serieus diep ging, had hij maar een tiental minuten voor de tweede beklimming.MarkVeenstra schreef: ↑28 jun 2021 08:52 En 1 van zijn kwaliteiten is toch wel extreem diep gaan....