Ik ben er klaar mee, laat het voorjaar maar komen
Sommige rassen/soorten zijn gewoon voorbestemd om te verdwijnen (zoals een Panda die maar 1 keer per jaar wilt voorplanten), moeten we daar den echt tijd en energie insteken?
Niet bepaald bescheiden om te denken dat de mens oorzaak van alles is (en dan ook alles terug moet rechttrekken), de natuur overleefde voor ons en zal dat lang na ons ook nog doen (wat niet wil zeggen dat we nergens rekening mee moeten houden)
Niet bepaald bescheiden om te denken dat de mens oorzaak van alles is (en dan ook alles terug moet rechttrekken), de natuur overleefde voor ons en zal dat lang na ons ook nog doen (wat niet wil zeggen dat we nergens rekening mee moeten houden)

Helaas is mijn Nederlands niet zo goed dus gebruik ik vaak Google, maar het woord "micromanagebaar" is zelfs Google te ver.!daniel1975 schreef: ↑25 mei 2021 11:21 Ik snap het heel goed hoor, denk dat mijn natuurkennis ruimschoots boven het landelijk gemiddelde is (tegenwoordig helaas al snel zo).
Alleen is niet alles maakbaar, zoals hier boven gescheven is het niet micromanagebaar. En alles in NL is beinvloed door de mens, zo ook de ontwatering. Goed dat dat nu wel is aangepakt de laatste 2 jaar, en het waterpeil op steeds meer plaatsen beter wordt beheerd.

Je zoekbewerking - micromanagebaar. - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
P.S. een goede voor het Taaltopic.

Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
-
- Forum-lid
- daniel1975
- Forum-lid HC
Alle woorden zijn ooit als eerste door één iemand bedacht

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid HC
Goed misschien voor het taaltopic, maar dat is nou niet echt mijn ding 
Maar het meest irritante woord van de afgelopen 10 jaar vind ik wel "dag dagelijks".
Als dat in België is verzonnen nou!!!

Maar het meest irritante woord van de afgelopen 10 jaar vind ik wel "dag dagelijks".
Dén moet je het wel goed schrijvenwasbeer2006 schreef: ↑26 mei 2021 11:16 Goed misschien voor het taaltopic, maar dat is nou niet echt mijn ding

https://taaladvies.net/taal/advies/vraa ... dagelijks/
Maar blijkbaar is het iets waar taalpuristen durven over te struikelen.
En om terug on-topic te gaan, het beter weer zit er aan te komen

Tja, als wij een doorsnee Nederlander horen praten, lachen we ons ook een kriek hoor.
Sommige uitspraken zijn tenenkrommend : patient wordt uitgesproken als putient.
Politie is dan weer powlitsie, enzovoort ...
Laat me stellen dat elke vorm van de Vlaamse en/of Nederlandse taal wel iets heeft waar een ander moet om lachen.
Klopt, het is nogal een verschil als Tom du Moulin gaat gaat poepen of als Remco Evenepoel dat doet

Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018