Officine Mattio, zo maken ze carbon racefietsen op maat
In het mei-nummer van Fiets test Léon van...
Om het forum te gebruiken dien je je eerst in te loggen.
Tja, hoop voor hem dat hij echt een keer een heel seizoen kan laten zien waar hij toe in staat is.MarkVeenstra schreef: ↑07 apr 2021 18:38Overigens Kelderman weer tegen 't asfalt in het Baskenland. Zag er niet fraai uit deze keer.
Ik vond het gewoon een opmerkelijk technisch weetje dat ze met clinchers rijden en niet met tubes of tubelessKeezx schreef: ↑06 apr 2021 23:18kempenzoon schreef: ↑06 apr 2021 19:58En toch opmerkelijk vind ik dat ze bij quick step met latex binnenbrandjes rijden
https://cyclingtips.com/2021/04/the-tou ... clinchers/
En wat vind je daar opmerkelijk aan?
Dat de technische staf van Deceuninck met jou van mening verschilt vind ik nou weer niet zooo opmerkelijk.
Wat zou de reden hiervoor kunnen zijn?kempenzoon schreef: ↑07 apr 2021 19:22Ik vond het gewoon een opmerkelijk technisch weetje dat ze met clinchers rijden en niet met tubes of tubelessKeezx schreef: ↑06 apr 2021 23:18kempenzoon schreef: ↑06 apr 2021 19:58En toch opmerkelijk vind ik dat ze bij quick step met latex binnenbrandjes rijden
https://cyclingtips.com/2021/04/the-tou ... clinchers/
En wat vind je daar opmerkelijk aan?
Dat de technische staf van Deceuninck met jou van mening verschilt vind ik nou weer niet zooo opmerkelijk.
Niet als je ze met hookless rims maakt. Dan kunnen ze juist lichter worden. Kijk maar naar de nieuwe zipp firecrest 303. Heeft een gewicht van 1350gr. En is er uitsluitend voor tubeless.
Niet alleen hier hoor. Heel grappig (eigenlijk genant) topic op mountainbikeforum over de huidige generatie Brain-dempers die ook weer kapot gaat.
Maar dat is ze dus niet gelukt en daarom hebben ze heel snel een andere route gekozen. Hadden ze met die Brain dempers misschien ook moeten doen
Mwaa het is meer de consument die eigenwijs doet en Speci heeft geen zin in claims. Ik ben zeker geen fan van de grote S, in tegendeel, maar hier moet ik het toch voor ze opnemen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers