Wielerseizoen 2021
Als ik dat had gedacht, dan was ik er zeker direct opgesprongen. Maar het is en blijft Asgreen, niet de eerste keer dat die zoiets flikt. Hadden ze ook kunnen bedenken.
Het probleem bij Van Avermaet & Naesen is helaas hetzelfde - supergoede coureurs, maar soms iets te weinig koersverstand. En geen ploegleiders die dat kunnen rechttrekken.
Genieten van de ploeg van Patlev, nee dank je.
Ik heb er ook weinig moeite mee, ik kijk uitsluitend door m'n eigen bril en niet van de vast forumtijgers.
De tweede jump van Andersen na 10 km herstellen tussen de wielen was tactisch een sterke zet , maar vooral onvoorspelbaar , dat was het leuke ervan.
De tweede jump van Andersen na 10 km herstellen tussen de wielen was tactisch een sterke zet , maar vooral onvoorspelbaar , dat was het leuke ervan.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Wat mij vooral weer opviel is dat het Sporza-duo enkel nog in superlatieven over Quickstep kan praten en dat ze het bij een kopgroep met twee Vlaamse renners van AG2R en drie buitenlandse renners van Quickstep, zelfs openlijk supporteren voor Lefevere.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Grote verschil is wel dat DQS als team samenwerkt en Naesen en Van Avermaet 2 individuen met hetzelfde shirt zijn. Dat hadden ze bij Sporza ook gezien. DQS heeft het ploegenspel gewoon goed gespeeld. Wout en Mathieu zullen bij de RVV een andere strategie moeten gebruiken.
o'7o
Je zag dat Oliver Naesen bij het interview na de aankomst lichtjes geïrriteerd was: "Vanaf de zijkant roepen dat je het zo en zo moet doen is makkelijk, maar als de benen niet meer mee kunnen is het gedaan".
Ik vond dat het vooral José De Cauwer was, die het AG2R duo hard aanpakte.
De reactie op de demarrage van Asgreen kwam er wel, maar te laat, de vogel was al gaan vliegen.
Ik vond dat het vooral José De Cauwer was, die het AG2R duo hard aanpakte.
De reactie op de demarrage van Asgreen kwam er wel, maar te laat, de vogel was al gaan vliegen.
De Cauwer kent ze beiden heel goed, dat was meer (vaderlijke) emotie om wat ze verloren hadden dan ze hard willen aanpakken.
Van Avermaet heeft nadien ook aangegeven dat het de eerste keer was dat ze beiden een finale reden, en niet genoeg gesproken hadden. Leergeld. Dat hebben ze niet meer voor bij DQS.
MVDP heeft nadien ook gezegd dat het jammer was dat hij WVA kwijt was
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210326_96238413
Van Avermaet heeft nadien ook aangegeven dat het de eerste keer was dat ze beiden een finale reden, en niet genoeg gesproken hadden. Leergeld. Dat hebben ze niet meer voor bij DQS.
MVDP heeft nadien ook gezegd dat het jammer was dat hij WVA kwijt was
https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210326_96238413