Wielrenners in de Media (Geenstijl)
Ik snap niet dat dit een nieuwsitem is. En dat de lokale veldwachter het begrip terrorist in de mond durft te nemen. Die vent zal best een eikel zijn, maar al het andere is m.i. overdreven.
Merkwaardig dat het blauwe fiatje moet uitwijken voor de fietser en dat de fietser even later het blauwe fiatje nogmaals inhaalt, nu over het midden van de weg, langs de vrachtwagen. En dat hij dan dezelfde dashcam nogmaals inhaalt op die rotonde. Worden we niet in het ootje genomen door de videomaker (volgens Google is hij een 'video creative)?
-
Deleted_User
- Forum-lid
Je hebt nog nooit in de bebouwde kom meegemaakt dat je met de auto soms langzamer en soms sneller bent dan een fietser? En dat je dus twee keer ingehaald kan worden?
Ik ben veel nieuwsgieriger naar wat er eventueel nog tussen het Fiatje en de wielrenner is gebeurd toen de Fiat de wielrenner weer voorbij ging. Getoeterd, geroepen of iets anders?
Dat 'uitwijken' van de Fiat is ook overdreven, want hij werd niet gesneden door de wielrenner, maar de Fiat reed gewoon te ver naar rechts en corrigeerde dat
Ik ben veel nieuwsgieriger naar wat er eventueel nog tussen het Fiatje en de wielrenner is gebeurd toen de Fiat de wielrenner weer voorbij ging. Getoeterd, geroepen of iets anders?
Dat 'uitwijken' van de Fiat is ook overdreven, want hij werd niet gesneden door de wielrenner, maar de Fiat reed gewoon te ver naar rechts en corrigeerde dat
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Idd geniaal
Heb het wel gemist hoor, hopelijk komende herfst weer kans!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
- thestudent
- Forum-lid HC
Gisteren was inderdaad wel de perfecte dag geweest anders. Haha. Blijkbaar zijn er inderdaad dus gekken die daar fietsen met zulke wind.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
De wind is daar sowieso altijd hard.thestudent schreef: ↑12 mar 2021 08:19 Gisteren was inderdaad wel de perfecte dag geweest anders. Haha. Blijkbaar zijn er inderdaad dus gekken die daar fietsen met zulke wind.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
- razenderoeland
- Forum-lid
Ik kan zo gauw niet achterhalen of dit al eerder hier voorbij gekomen is, Blijt evenwel triest dat er op deze manier op wielrenners wordt gereageerd.
https://www.ad.nl/binnenland/het-leven- ... ~a79dc9ad/
https://www.ad.nl/binnenland/het-leven- ... ~a79dc9ad/
Hoe sterk is de eenzame fietser...