Nee, de media ZIJN ziek (of niet).Cyclopetje schreef: ↑11 feb 2021 15:05 CUT
Ja, de media is ziek, vaak misleidende berichten of de zaak opjutten.
Fietsen & Schaatsen
-
Cyclopetje
- Forum-lid
Dank voor de correctie, ben absoluut geen schrijfwonder. Zo erg dat ik twijfelde om het onderwerp Fietsen & Schaatsen te starten. Zo heb ik o.a. moeite met word en wordt. Ik heb moeite om een tekst vlot neer te zetten.Keezx schreef: ↑11 feb 2021 18:33Nee, de media ZIJN ziek (of niet).Cyclopetje schreef: ↑11 feb 2021 15:05 CUT
Ja, de media is ziek, vaak misleidende berichten of de zaak opjutten.
-
Cyclopetje
- Forum-lid
Grrr..zal ie er echt bijstaan ? Ik heb nml. geen Strava, zelfs geen smartphone. Zit er een mol op het ijsGlobeskater1983 schreef: ↑11 feb 2021 17:47 ik heb al gezien waar er in de omgeving eindhoven geschaatst wordt.. gewoon de juiste mensen op strava volgen![]()
Dat is vragen om serieuze problemen voor komend weekend.
Dank voor de correctie, ben absoluut geen schrijfwonder. Zo erg dat ik twijfelde om het onderwerp Fietsen & Schaatsen te starten. Zo heb ik o.a. moeite met word en wordt. Ik heb moeite om een tekst vlot neer te zetten.
[/quote]
Het gaat hier niet om spelling, maar het besef dat media meervoud is, een heel scala aan middelen ter massacommunicatie, waarvan ik het jammer vind om alles op 1 hoop te gooien.
Word is stam, wordt is stam+ t , das een simpel regeltje dat IMO elke randidioot kan onthouden , mits er onderwijs is genoten, niet zo erg als niet snappen wat media inhoudt... (stam+t)
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nieuwe Driemanspolder tussen Zoetermeer en Leidschendam;
- Bijlagen
-
- E237853B-BC7B-40D5-A542-D6BB0663C63A.jpeg (26.5 KiB) 548 keer bekeken
-
- 2CFBC74F-712A-4E0D-AF29-0A867F1EBB98.jpeg (21.91 KiB) 548 keer bekeken
-
- F1BC54A7-D6CD-4F07-8744-2848D0CF762C.jpeg (23.99 KiB) 548 keer bekeken
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Deleted_User
- Forum-lid
Een beetje on-topic: Van der Poel óók wereldkampioen op de 5000m
https://nos.nl/artikel/2368258-zweed-va ... roest.html
https://nos.nl/artikel/2368258-zweed-va ... roest.html
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, knap!!
NK marathon mag niet doorgaan. Stelletje prutsers in Den Haag
NK marathon mag niet doorgaan. Stelletje prutsers in Den Haag
- Enzzo
- Forum-lid HC
Je was zeker gevallen Daniel? Je staat namelijk op z'n kop
(forum dingetje volgens mij want ik heb het al vaker gezien)
@cyclopetje: zolang je dichtslibt niet schrijft als "dichtslipt" is je taalgevoel prima hoor!
Keezx voert op het forum een strijd tegen het gebruik van van het woord media in enkelvoud. Maar hij heeft er blijkbaar geen probleem mee als men woorden fonetisch schrijft als je even niet meer weet wat de juiste spelling is.....
Helemaal mee eens!
(forum dingetje volgens mij want ik heb het al vaker gezien)
@cyclopetje: zolang je dichtslibt niet schrijft als "dichtslipt" is je taalgevoel prima hoor!
Keezx voert op het forum een strijd tegen het gebruik van van het woord media in enkelvoud. Maar hij heeft er blijkbaar geen probleem mee als men woorden fonetisch schrijft als je even niet meer weet wat de juiste spelling is.....
Jonges ga gewoon lekker schaatsen. Laat die tochtdiscussie voor wat het is.
Helemaal mee eens!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Het lijkt erop dat men populaire schaatsgebieden willen afsluiten komend weekend ivm verwachtte drukte (en corona)....
Ik zou zeggen, reguleer het verkeer.., parkeerplaatsen vol == vol., foutparkeerders kan je eens beboeten. corona regels kan je handhaven.
Maar om gebieden alvast af te sluiten en parkeerplaatsen af te sluiten.., is van hetzelfde als met de stranden in het voorjaar of de utrechtse heuvelrug met mooi weer... Dan duw je de mensen dus naar de andere plekken die nog wél open zijn.
Uiteraard is het prima om lokaal het ijs op te zoeken. Moet ook goed te doen zijn.
Ik plan morgenochtend bij zonsopkomst waarschijnlijk... weg zijn voor de drukte
Ik zou zeggen, reguleer het verkeer.., parkeerplaatsen vol == vol., foutparkeerders kan je eens beboeten. corona regels kan je handhaven.
Maar om gebieden alvast af te sluiten en parkeerplaatsen af te sluiten.., is van hetzelfde als met de stranden in het voorjaar of de utrechtse heuvelrug met mooi weer... Dan duw je de mensen dus naar de andere plekken die nog wél open zijn.
Uiteraard is het prima om lokaal het ijs op te zoeken. Moet ook goed te doen zijn.
Ik plan morgenochtend bij zonsopkomst waarschijnlijk... weg zijn voor de drukte
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mensen zijn helemaal geschift. Geen enkel evenement buiten of drukke weekenden hebben een stijging laten zien. Ik was er al klaar mee, maar op dit soort momenten nog erger.MarkVeenstra schreef: ↑12 feb 2021 08:09 Het lijkt erop dat men populaire schaatsgebieden willen afsluiten komend weekend ivm verwachtte drukte (en corona)....
Ik ben er van tussen, voor de middagdrukte het ijs op.
-
uninvitedguest
- Forum-lid
Net op NOS site dat wegen naar de Maarsseveense Plassen de komende drie dagen afgesloten zijn.
https://nos.nl/artikel/2368347-wegen-na ... rukte.html
https://nos.nl/artikel/2368347-wegen-na ... rukte.html
Doe alles wat je doet met hart en ziel.
Dan is Loosdrecht waarschijnlijk ook op slot. Vreemd vind ik het niet want die dijkjes zijn niet geschikt voor verkeer en auto’s (past gewoon niet). Je kan waarschijnlijk nog wel de auto kwijt bij de Intratuin aan de N201. Daar kan je het ijs op en naar de plas schaatsen. Eventueel zijn de parkeerplaatsen van HMHC en Victoria een alternatief. Dan doen je wel een stukje te lopen 2, 3km). Veel plezier allemaal!
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0