Dus nog afgezien van de golf faillissementen die nog moet komen, zijn er al aardig wat bedrijven weg
Alleen klinkt het nogal positief dat de steunmaatregelen gezorgd zouden hebben voor minder faillissementen.
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Tja, de beste man heeft gelijk en dat weten we allemaal maar dan gaan we kijken hoe het wel moet volgens de beste man.
De steunmaatregelen klinken heel genereus. Maar in de praktijk kun je de lopende lasten er niet eens van betalen. Een eigen inkomen kan al helemaal niet er uit worden gehaald.MarkVeenstra schreef: ↑13 jan 2021 09:51 En tegenover de daling in faillissementen vorig jaar.., was er een stijging van 22% in aantal "stoppers" . Er zijn dus een heel aantal ondernemers geweest die het niet tot een faillisement hebben laten komen, maar wiens onderneming niet meer bestaat.
Dus nog afgezien van de golf faillissementen die nog moet komen, zijn er al aardig wat bedrijven weg.
Alleen klinkt het nogal positief dat de steunmaatregelen gezorgd zouden hebben voor minder faillissementen.
Deze man zou dit eens moeten verkondigen in een London's ziekenhuis op de IC afdeling of willekeurig ander Nederlands ziekenhuis......
Ik ben 1 van diegene die denkt dat datgene wat er op IC ligt voornamelijk zeer zwaarlijvig, oud en onderliggend lijden heeft.amclassic-fan schreef: ↑13 jan 2021 09:08 @NicoNB, 1 dakloze bejaarden die overleden is is wel een probleem, maar "dor hout" dat de laatste adem uitblaast is allemaal prima?
Er lijken een aantal mensen hier te zijn die de niet door hebben dat er meer is dan enkel overlijden door Covid. De meeste gezonde personen zijn met een aantal weken weer aardig de oude, maar voorbeelden te over van mensen die naar maanden nog ernstige rest klachten hebben.
Dan heb jij een afwijkende definitie van "frontlinie".csteenbe schreef: ↑13 jan 2021 10:57 @53x11 ken de beste man niet, maar die staan meestal niet in de frontlinie. Als ik de beelden en commentaren hoor en een vriend van me in de UK is daar gewoon grote paniek. De cijfers qua dode aantallen liegen er niet om en nee het zijn niet alleen maar 85 plussers.(...)
Marcel Levi ondersteunt de huidige zeer strenge lockdown:53x11 schreef: ↑13 jan 2021 10:42 Ik denk dat met iemand als Marcel Levi (internist, hoogleraar en momenteel directeur van een keten ziekenhuizen in London) daar best een goede genuanceerde discussie over te voeren is. Dat baseer ik op de hele genuanceerde antwoorden die ik deze man steeds hoor geven. Terwijl hij letterlijk middenin de Londense hectiek staat.