ik kan me nog herinneren dat hier na de moord op Pim Fortuyn demonstranten ook de Tweede Kamer probeerden te bestormen. En daarna nog een keer door boze Koerden geloof ik ?
Dit kan echt overal gebeuren als er polarisatie optreedt in een land IMHO
Fiets Magazine nr. 11-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
ik kan me nog herinneren dat hier na de moord op Pim Fortuyn demonstranten ook de Tweede Kamer probeerden te bestormen. En daarna nog een keer door boze Koerden geloof ik ?
Zoals de gestage stroom van berichten over extreemrechts in de VS? Duitsland is onze grootste handelspartner en grootste buurland maar de Nederland staat er zowel in politiek als in cultureel opzicht met de rug naartoe, geobsedeerd door elke scheet die ze in Washington DC en Hollywood laten.
Ik maak nauwelijks taalfouten, wel veel typfouten. Maar het gaat hier om een humoristisch beeld wat druipt van het cynisme.mackersv2.0 schreef: ↑07 jan 2021 19:25 Jij maakt ook taalfouten, wat zegt dat dan over jouw niveau?
Ik ben zeker wel attent op berichten uit Duitsland, wat toch , ondanks de politiek in de laatste decennia, toch kennelijk een voedingsbodem is voor fascistische sentimenten.timo2.0 schreef: ↑07 jan 2021 20:27Zoals de gestage stroom van berichten over extreemrechts in de VS? Duitsland is onze grootste handelspartner en grootste buurland maar de Nederland staat er zowel in politiek als in cultureel opzicht met de rug naartoe, geobsedeerd door elke scheet die ze in Washington DC en Hollywood laten.
Waarom denk je dat zo'n tendens perse Duits moet zijn? Is er in Frankrijk, Italie of Spanje dan geen historische op -en neergang van bewegingen uit de hoek van falangisme/fascisme?daniel1975 schreef: ↑08 jan 2021 07:23 Is dat eigenlijk gewoon een groep mensen die teruggrijpt op de Duitse historie of liggen er andere oorzaken aan ten grondslag?