Een camelback moet ik niet op m'n rug hebben, heb het al warm genoeg!
Je stuurvaardigheden gaan er wel op vooruit wanneer je vaak op de mtb onderweg bent.
Fiets Magazine nr. 01-2026 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Toen ik begon met trainen voor de triatlon merkte ik dat hardlopen een boost geeft aan je longconditie.wasbeer2006 schreef: ↑07 nov 2020 18:17 Ik zeg het ook wel eens in trainings topics pak 1x per week de mtb, een keer de race alleen en een groep en je training is compleet.
Dat doe je dan toch niet helemaal goed. Fiets plat en gewicht in het midden houden is de manier om hard door een bocht te komen. Alleen op de technische stukken (die er op knikkerbanen Amerongen, Leersum en HG niet zijnhavana schreef: ↑07 nov 2020 07:36 - Ik ben nog een vrij waardeloze piloot. Ben gewend heel veel met mijn lijf te sturen, maar bij een MTB moet je ook echt het stuur het werk laten doen. Het gaat wel steeds beter, al ben ik al een keer met mijn been tegen het stuur aan geklapt, paar keer uit mijn pedaal geschoten, enz.
Met die 2e opmerking distantieer je jezelf al aardig van de wegtoerclubjes
Hoop ik ook, maar vrees dat het meer een poppenmeisje is.....ridefreeordie schreef: ↑09 nov 2020 11:56 Mooi filmpje. Hier op de kidsroute in Ede rijden ook vaak jonge kindjes, superleuk om te zien altijd.
Ik hoop dat één van mijn dochters later ook met pa mee wil.
En dan ziet mn vrouw ze liever op een paard rijden.daniel1975 schreef: ↑09 nov 2020 12:09 Hoop ik ook, maar vrees dat het meer een poppenmeisje is.....![]()