Ik zeg zeker niet dat dat mijn oplossing is totaal niet. Maar het gaat mij er ook om, wat ik hiervoor niet opschreef dat we wel iemand jaren in eenzaamheid mogen laten zitten, maar dood mag je niet. Natuurlijk gaat die niet veel brengen.Keezx schreef: ↑27 okt 2020 11:17 [
Dan moet je eigenlijk nog even doordenken, kennelijk zie je wel dat er een bottleneck is of dreigt in de reguliere zorg.
Maar de inslaapkeuze van coronapatienten als oplossing zien is wel erg wereldvreemd, dat gaat echt helemaal niets oplossen.
Ik post hier even mijn routekaart naar de post-corona samenleving:
-Instellen/oprichten van enkele tienduizenden extra bedden, op beetje centrale plekken is wel fijn
-50000 man/vrouw via stoomcursus in 4 weken opleiden tot corona verpleeghulp, desnoods vrijwilligers die gewoon wat nuttigs willen doen.
-Alles weer open met behoud van afstand houden/met bekvod waar van toepassing.
Dit zal in het buitenland in eerste instantie niet in goede aarde vallen, maar al snel zal daar ook het licht aangaan.
Helemaal eens met jouw routekaart, die heb ik ook al een aantal keren aangegeven. Maar er wordt gezegd dat dat niet kan. Daar zou ik graag eens een antwoord op hebben, onderbouwt.......
We moeten erdoor en capaciteit aanboren en niet uit angst regeren. De kansen zien en niet de onmogelijkheden.
Voor in de toekomst een zorgplicht net als vroeger de dienstplicht.
Daarnaast blijf ik heel cru zeggen, stel dat er een keer echt iets gebeurt wat gaan we dan doen? en erger wat gebeurt er dan met het land?