SqueeZer schreef: ↑03 aug 2020 07:14
....dan ken je de cijfers van politie interventies op mijn vrouw haar werk de afgelopen weken en jammer genoeg zijn het vooral de Nederlanders die al weken agressief gedrag vertonen op zaken als bediening en toegang geweigerd want maskerplicht en men wilt het niet dragen (of heeft er geen mee)..... wel miepen op een forum dat je die maffe Belgen hun politiek dom vind maar dan naar een ander land gaan en je niet aanpassen aan de regels en zelfs voor gevaarlijke situaties zorgen omdat je arrogant anderen hun regels niet wilt respecteren .. wie is er dan onrespectvol, onopgevoed en erger.....
Wel, leg eens uit wat we in onderstaande foto zien? Ik zie een persoon of 30, meer dan de
helft houdt geen of onvoldoende afstand. Maak me niet wijs dat het groepje van 4 mannen op de voorgrond (man in zwart die in de camera kijkt) een huishouden vormt. Ja, mondkapje. Dat is
aanvullend indien er onvoldoende afstand kan worden gehouden. Hier had de politie gewoon de kijkers weg moeten sturen.
Zondag een fors ongeluk geweest(geen doden of zwaargewonden), en zie hoe men op elkaar staat te dringen:
Dit was in Houthalen-Helchteren, foto gewoon openbaar op HLN.be.
Mag ik dit gedrag niet erg verstandig vinden? Ja, pluim voor de plichtsgetrouwheid waarmee men mondmasker opzet. Maar die pluim wordt volledig ondergekakt door het tekort aan afstand. En ik heb het zelf nog zien gebeuren gisteren, parkeerterrein bij populaire wandelroute (Nonceveux-Ninglinspo). Allemaal mondkapje op jongens, en dan lekker dicht op elkaar staan.