Corona en hoe dit jouw leven beïnvloedt
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zo, Femke (Amsterdam) laat weer zien dat ze er niks van snapt.
Gister heeft RIVM nogmaals onderstreept dat kapjes onnodig zijn en mevrouw gaat het toch verplichten.
En nu komt het: in de horeca en na 22.00 niet verplicht.....
Weer een fijne maatregel voor de linkse buhne.
Gister heeft RIVM nogmaals onderstreept dat kapjes onnodig zijn en mevrouw gaat het toch verplichten.
En nu komt het: in de horeca en na 22.00 niet verplicht.....
Weer een fijne maatregel voor de linkse buhne.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
Deleted_User
- Forum-lid
Woon jij in Amsterdam?
Het is vanaf 5 augustus verplicht in 4 drukke gebieden van Amsterdam, als experiment: https://www.amsterdam.nl/nieuws/nieuwso ... verplicht/
¨Het RIVM concludeerde onlangs dat het dragen van een mondkapje ertoe kan leiden dat mensen voorzichtiger worden en meer afstand houden tot elkaar. De Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland zal nauwkeurig in de gaten houden of deze gewenste effecten ook daadwerkelijk optreden. Op basis van deze informatie wordt besloten over de duur van de maatregelen en eventuele uitbreiding naar andere gebieden.¨
¨Het RIVM concludeerde onlangs dat het dragen van een mondkapje ertoe kan leiden dat mensen voorzichtiger worden en meer afstand houden tot elkaar. De Veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland zal nauwkeurig in de gaten houden of deze gewenste effecten ook daadwerkelijk optreden. Op basis van deze informatie wordt besloten over de duur van de maatregelen en eventuele uitbreiding naar andere gebieden.¨
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ook in delen van Rotterdam.
Juridische houdbaarheid is twijfelachtig. En aboutaleb spreekt weliswaar over een verbod, maar dat er vooral verzocht gaat worden een mondkapje te dragen in die gebieden.
Maarja, als je al naar die plekken komt (je kunt drukke plaatsen ook mijden).., en je bent 1 van de weinige die met zijn gezonde verstand geen mondkapje op heeft, ben je natuurlijk het uitschot van de straat op dat moment.
Juridische houdbaarheid is twijfelachtig. En aboutaleb spreekt weliswaar over een verbod, maar dat er vooral verzocht gaat worden een mondkapje te dragen in die gebieden.
Maarja, als je al naar die plekken komt (je kunt drukke plaatsen ook mijden).., en je bent 1 van de weinige die met zijn gezonde verstand geen mondkapje op heeft, ben je natuurlijk het uitschot van de straat op dat moment.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Sommige mensen laten zich wel heel erg kennen....
PS, ik vind het ook niks , die "maatregel", het is gewoon , baat het niet dan schaadt het ook niet zoals ik al een tijdje terug voorspelde...
De bestuurders dekken zich in tegen aantijgingen door nieuwe lokale uitbraken...veel mooier hoeven we het niet te maken, in het indekland waar het leven goed is....
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Links om of rechts om, het is natuurlijk van de gekke dat elke burgemeester maar z’n eigen wetten gaat maken.
Voordat je dadelijk de deur uit gaat moet je studie gaan maken waar welke regels zijn, ze zijn echt helemaal van het padje af.
Voordat je dadelijk de deur uit gaat moet je studie gaan maken waar welke regels zijn, ze zijn echt helemaal van het padje af.
En als er dan toch nog steeds meer besmettingen komen? Als ze in de Kalverstraat maar een kapje om hadden, kunnen ze in de straat er achter weer met 30 man gaan feesten?Keezx schreef: ↑30 jul 2020 19:46Sommige mensen laten zich wel heel erg kennen....
PS, ik vind het ook niks , die "maatregel", het is gewoon , baat het niet dan schaadt het ook niet zoals ik al een tijdje terug voorspelde...
De bestuurders dekken zich in tegen aantijgingen door nieuwe lokale uitbraken...veel mooier hoeven we het niet te maken, in het indekland waar het leven goed is....
En Hugo de Jonge hoopt dat het helpt dat mensen zich ook aan de afstand blijven houden.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Wat heeft een linkse politieke voorkeur met een mondkapje te maken?
Helemaal niets!
En verder heb ik zo’n vermoeden dat dit topic op zichzelf al meer invloed op sommige levens heeft dan het virus zelf.
Helemaal niets!
En verder heb ik zo’n vermoeden dat dit topic op zichzelf al meer invloed op sommige levens heeft dan het virus zelf.
In principe niet maar de linkse oppositie heeft er voor gekozen om die kaart te trekken omdat ze verder weinig tegengeluid kunnen laten horen.
Ik heb in mijn vriendenkring en mijn collega's meer linkse dan rechts stemmende mensen maar niemand is voor een mondkapjesplicht.
Volgens mij is het in die steden vooral ontmoedigingsbeleid. Ze hopen dat er er minder mensen naar die drukke straten komen als je voor lul moet lopen met een nutteloos mondkapje. En dan werkt het dus wel, niet om corona te voorkomen want dat krijg je niet in een drukke winkelstraat maar wel om het blazoen van het stadsbestuur op te poetsen.
Ik heb in mijn vriendenkring en mijn collega's meer linkse dan rechts stemmende mensen maar niemand is voor een mondkapjesplicht.
Volgens mij is het in die steden vooral ontmoedigingsbeleid. Ze hopen dat er er minder mensen naar die drukke straten komen als je voor lul moet lopen met een nutteloos mondkapje. En dan werkt het dus wel, niet om corona te voorkomen want dat krijg je niet in een drukke winkelstraat maar wel om het blazoen van het stadsbestuur op te poetsen.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hebben ze in Amsterdam iets op te poetsen dan? 
‘S lands knuffelarts: “ Wat betreft het gebruik van mondkapjes sluit Gommers zich aan bij het bestaande advies van het OMT. "Een niet-medische mondkap is momenteel in Nederland niet nodig. Kijk eens waar mensen nu besmet raken: thuis, in de privésfeer, op feestjes met familie, studentenfeestjes: denk je dat mensen daar mondkapjes gaan dragen? Nee." ”
‘S lands knuffelarts: “ Wat betreft het gebruik van mondkapjes sluit Gommers zich aan bij het bestaande advies van het OMT. "Een niet-medische mondkap is momenteel in Nederland niet nodig. Kijk eens waar mensen nu besmet raken: thuis, in de privésfeer, op feestjes met familie, studentenfeestjes: denk je dat mensen daar mondkapjes gaan dragen? Nee." ”
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Aboutaleb verwoordde het gisteren in OP1 vrijwel exact zoals ik het op voorhand inschatte....Ernie C. schreef: ↑30 jul 2020 23:26 CUT
Men weet het eigenlijk gewoon niet, maar wil alles gedaan hebben als het toch fout gaat, ofwel men dekt zich in.
Je kan de mogelijke koppen in de Telegraaf al woordelijk uitschrijven.....
Het is een, zeer waarschijnlijk, waardeloze maatregel, maar wel begrijpelijk
Herhaal dit niet onnodig
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dat is inderdaad de taak van een goede burgervader. Ik kan hem geen ongelijk geven daarin.
Een impopulaire maatregel nemen vergt moed. Bepaald niet populistisch dus.
Het effect wat hij wil bereiken is dan ook orde handhaven en regelgeving kunnen handhaven
Een impopulaire maatregel nemen vergt moed. Bepaald niet populistisch dus.
Het effect wat hij wil bereiken is dan ook orde handhaven en regelgeving kunnen handhaven
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind