Och, je kunt "Wind of Change" van de Scorpions opzetten....
Vandaag gefietst 2020
Vanuit Utrecht een heerlijk rondje Posbank gedaan: de meeste klimmetjes vlakbij huis even links laten liggen, maar wel oa de Greb, Muur van Wageningen, Italiaanseweg, 2x de Posbank, nog even door tot Doesburg en dan blazen naar huis met windkracht 5 mee 
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Probleem bij Strava, 22 persoonlijke records gereden (met die woei in de rug wilde dat wel) ze staan ook allemaal netjes op strava mét het gele pr symbooltje) de gps data ziet er perfect uit (edge1000) en bij de eerste paar segmenten van de rit sta ik ook correct met de nieuwe tijd op het leaderboard maar bij de rest niet. Wel een geel pr kroontje, this effort 11:43, personal record nog steeds 13:56 of zo. Dus hij heeft alles gepakt maar werkt het leaderboard niet bij. Voor een gedeelte van de segmenten.
De rit is niet geflagged en ik heb al een paar keer geprobeerd te refreshen. Helpt niet. Veloviewer laat ook nog de oude beste tijden zien.
Iemand anders dit ook? Nog nooit eerder gezien dit. Ritje was vandaag van 17:30 tot 19:00 of zo.
De rit is niet geflagged en ik heb al een paar keer geprobeerd te refreshen. Helpt niet. Veloviewer laat ook nog de oude beste tijden zien.
Iemand anders dit ook? Nog nooit eerder gezien dit. Ritje was vandaag van 17:30 tot 19:00 of zo.
Ik had het ook, had een KOM poging gedaan. 2 in 1 eigenlijk, brug op en brug op en over. Pakt ene David Dekker de op en over, de op had ik wel maar is nu delen met 2 anderen waaronder David Dekker.
En ja, dat is de zoon van dus geen schaamte bij mij!
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...
Haha, eerlijk alles samen delen! En de tijd dat Pa niks meer van Zoon pakken kan komt (helaas/gelukkig, doorhalen wat niet van toepassing is) toch nog wel. 
Edit, Oops, niet jouw zoon maar die van Erik (dekker)
geen schande!
Edit, Oops, niet jouw zoon maar die van Erik (dekker)
Laatst gewijzigd door Sieper op 21 apr 2020 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Overigens, ik kom uit een aardig diep dal (na 10 jaar weer diepvrneuze trombose in mijn been gehad en daarna patellofemoraal pijnsyndroom opgelopen in de knie van dat been) maar begin weer wat fitter (de physio heeft me goed geholpen) te worden, wilde gisteren dus ook een KOM (einde broeksdijk hier in Arnhem) proberen te pakken (maar kon zelfs met deze wind in de rug de 50 plus niet volhouden, nog te veel spierpijn en conditie schuld) maar Idd net een uurtje voor mij had ene M FTL met een schildpad als foto hem zo scherp gezet dat ik hem toch niet kon redden. Aan de beesten rit van hem te zien vermoed ik dat dat Maarten (f? 2e voornaam?) Tjallingii wel eens geweest kan zijn. Wel niet mijn zoon, maar soms is het niet erg/haalbaar meer al wil je nog zo graag!
-
aloisvonesterhazy
- Forum-lid
Vanavond een mooi ritje richting oost-noordoost gemaakt want oostenwind, daarom heen door de Veluwezoom met enkele klimmetjes, dan naar Zutphen en terug langs de andere kant van de IJssel met wind in de rug. Heerlijk rustig, mooie avondzon maar wel veel wind. Ook op de Posbank nauwelijks andere fietsers tegengekomen.
Een week eerder was ik tijdens een avondrit over de Veluwe bijna van mijn fiets gevroren, dus nu had met natuurlijk te warm aangekleed.
Zutphen in de verte:
Bronkhorst:

https://www.strava.com/activities/33327 ... de04dc4c6a
Een week eerder was ik tijdens een avondrit over de Veluwe bijna van mijn fiets gevroren, dus nu had met natuurlijk te warm aangekleed.
Zutphen in de verte:

Bronkhorst:

https://www.strava.com/activities/33327 ... de04dc4c6a
Herkenbaar, heb de vorige week (en ook hier en daar deze week) echt enorme misperen gemaakt met kleding. Van véél te koud tot veel te warm. Dommigheid maar ook tricky inschatten soms.
Zelfs al een keer tenen die na het douchen nog steeds spierwit waren. En die rit had ik nog afgebroken/ingekort ook.
Zelfs al een keer tenen die na het douchen nog steeds spierwit waren. En die rit had ik nog afgebroken/ingekort ook.
Ja die van Erik Dekker ja!
En kinderen heb ik nog niet, en mijn vader zal mij inderdaad niet meer inhalen. Al een jaar of 15 niet meer. De laatste keer dat hij mij eruit reedt was ongeveer 15 geleden, hij was 100km gewend. Ik niet, na 80 waren we thuis en was ik helemaal gesloopt (mede door regen) en hij maakte de 100 nog even vol. Zou tegenwoordig andersom zijn
Change is the only constant... Hanging on is the only sin...
Na de toespraak van Rutte popte de ene na de andere annulering op in m'n mailbox,
Parijs-Roubaix en de Gios Raduno waren er al aan maar nu ook een aantal retro tochten.
Vandaag een relax rondje "om ons dorp". Ruim dan dan toch.
Maar om het gemis aan retro niet te heftig op te laten lopen er een retro rit van gemaakt.
Dus kabels in boogjes over het stuur
Schakelen op de schuine buis
Toeclips als ieder al weet wat het zijn.
En natuurlijk een retro outfit:
Ik heb een paar mooie wollen truien maar bewaar ik voor een echte rit.
Dit is ook wel een lekkere oude en vooral foute trui. Komt overigens echt bij de sponsor vandaan. Altijd handig een beetje goede contacten

Eerst rondje ruim om de Rotte heen en toen naar de IJsseldijk en bij Hitland bos wat plaatjes gemaakt. Vanaf de dijk

Op de dijk ter hoogte van het Hitlandbos ook een mooi stukje historie
Hadden we nu maar iemand die even met zo'n "truukje" een crisis de andere kant opduwde

De oude ijsselsteentjesfabriek. Barst er van de vleermuizen! Uitkijken dus.

Mijn dochter wordt altijd pislink als ik dit paadje neem

Hitland

Net 50km wat voor met de eerste keer toeclips wel even genoeg is
Parijs-Roubaix en de Gios Raduno waren er al aan maar nu ook een aantal retro tochten.
Vandaag een relax rondje "om ons dorp". Ruim dan dan toch.
Maar om het gemis aan retro niet te heftig op te laten lopen er een retro rit van gemaakt.
Dus kabels in boogjes over het stuur
Schakelen op de schuine buis
Toeclips als ieder al weet wat het zijn.
En natuurlijk een retro outfit:
Ik heb een paar mooie wollen truien maar bewaar ik voor een echte rit.
Dit is ook wel een lekkere oude en vooral foute trui. Komt overigens echt bij de sponsor vandaan. Altijd handig een beetje goede contacten

Eerst rondje ruim om de Rotte heen en toen naar de IJsseldijk en bij Hitland bos wat plaatjes gemaakt. Vanaf de dijk

Op de dijk ter hoogte van het Hitlandbos ook een mooi stukje historie
Hadden we nu maar iemand die even met zo'n "truukje" een crisis de andere kant opduwde

De oude ijsselsteentjesfabriek. Barst er van de vleermuizen! Uitkijken dus.

Mijn dochter wordt altijd pislink als ik dit paadje neem

Hitland

Net 50km wat voor met de eerste keer toeclips wel even genoeg is